يکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۳
کد مطلب : 70559
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیات امنای قرارگاه مردمی اربعین استان قم خبر داد

استفاده بیش از 21 هزار زائر پاکستانی از خدمات قرارگاه اربعین

قم نيوز : رئیس هیات امنای قرارگاه مردمی اربعین استان قم گفت: تاکنون بیش از 21 هزار زائر پاکستانی و 23 هزار زائر ایرانی به همراه زائرینی از کشورهای ترکیه، ایرلند، جمهوری آذربایجان، هندوستان، روسیه، گرجستان، عراق و افغانستان از خدمات قرارگاه مردمی اربعین استفاده کرده‌اند.
استفاده بیش از 21 هزار زائر پاکستانی از خدمات قرارگاه اربعین
استفاده بیش از 21 هزار زائر پاکستانی از خدمات قرارگاه اربعین
به گزارش قم نیوز مهدی قربانی کرم امروز با اشاره به آخرین وضعیت ورود زائرین به قرارگاه مردمی اربعین استان در مصلی قدس اظهار کرد: از ابتدای فعالیت قرارگاه اربعین در پنجم صفر تا روز گذشته بیش از 21 هزار زائر پاکستانی، 23 هزار زائر ایرانی، هزار و 200 زائر افغانی، 450 زائر ترکیه‌ای، 400 زائر آذربایجانی، 77 زائر هندوستانی، 50 زائر روسی، 17 زائر عراقی، 3 زائر گرجستانی و دو زائر ایرلندی از خدمات قرارگاه استفاده کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه بیش از 33 هزار نفر از زائران پذیرش شده در قرارگاه مردمی اربعین از آقایان و بیش از 13 هزار زائر از بانوان بوده‌اند تصریح کرد: اول آبان‌ماه بیشترین پذیرش در قرارگاه صورت گرفته و بیش 7 هزار و 918 زائر از خدمات ما استفاده کرده‌اند.

مسوول قرارگاه مردمی اربعین استان قم تعداد کاروان‌های وارد شده به این قرارگاه را 196 مورد عنوان کرد و افزود: سقف اسکان و استفاده از قرارگاه برای زائرین یک شبانه‌روز تعیین شده است.

وی با تاکید بر اینکه پیش‌بینی می‌شود از شب اربعین موج بازگشت از کربلا آغاز شده و بیشترین پذیرش در قرارگاه برای خدمت‌رسانی به زائرین در این ایام صورت گیرد خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای خدمات‌رسانی مطلوب به زائرین صورت گرفته است.

قربانی کرم بیان کرد: خدمات اسکان و پذیرایی و بهداشتی و درمانی به زائرین ارائه شده و در غرفه‌های فرهنگی و تبلیغی نیز مشاوره و محصولات فرهنگی به زائرین ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcf1tde.w6dxtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما