?>?> خدمت‌رسانی به بیش از 5 هزار زائر در موکب درمانی قرارگاه اربعین | قم نیوز
سه شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۴۲
کد مطلب : 70607
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیات امنای قرارگاه مردمی اربعین استان قم خبر داد

خدمت‌رسانی به بیش از 5 هزار زائر در موکب درمانی قرارگاه اربعین

قم نيوز : رئیس هیات امنای قرارگاه مردمی اربعین استان قم از خدمت‌رسانی به بیش از 5 هزار زائر در موکب درمانی قرارگاه اربعین خبر داد.
خدمت‌رسانی به بیش از 5 هزار زائر در موکب درمانی قرارگاه اربعین
خدمت‌رسانی به بیش از 5 هزار زائر در موکب درمانی قرارگاه اربعین
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام احمدرضا حسین‌زاده امروز با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین اربعین حسینی در قرارگاه مردمی اربعین در مصلی قدس اظهار کرد: بخش بهداشت و درمان قرارگاه اربعین با عنوان موکب درمانی حضرت رقیه(س) به زائرین خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه از ابتدای فعالیت قرارگاه مردمی اربعین تاکنون بیش از 5 هزار زائر از خدمات موکب درمانی این قرارگاه استفاده کرده‌اند تصریح کرد: در این موکب در بخش‌های پزشکی، داروخانه، تزریقات آقایان و بانوان خدمت‌رسانی به زائرین انجام می‌شود.

رئیس هیات امنای قرارگاه مردمی اربعین استان قم با تاکید بر اینکه تمام خدمات موکب درمانی حضرت رقیه(س) کاملا رایگان است افزود: 90 درصد افرادی که از خدمات موکب درمانی قرارگاه استفاده کرده‌اند پاکستانی بوده‌اند.

وی با بیان اینکه داروهای عمومی، سرماخوردگی و... به صورت رایگان در اختیار زائرین قرار می‌گیرد گفت: تمام خادمان این موکب به صورت رایگان از طریق بسیج جامعه پزشکی خدمت‌رسانی انجام می‌دهند.

حسین‌زاده با تاکید بر اینکه موکب درمانی قرارگاه به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند تصریح کرد: روزانه 10 نفر به همراه دو پزشک پاسخگوی نیازهای زائرین اربعین هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjamea.uqeyyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما