جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 70687
منبع : خبرگزاری مهر
مدیرکل پدافند غیر عامل قم خبر داد؛

تعریف ۳۰۰ پروژه برای توسعه پدافند غیر عامل در قم

قم نيوز : مدیرکل پدافند غیر عامل استان قم گفت: برای توسعه پدافند غیر عامل در قم ۳۰۰ پروژه تعریف شده و ۱۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.
تعریف ۳۰۰ پروژه برای توسعه پدافند غیر عامل در قم
تعریف ۳۰۰ پروژه برای توسعه پدافند غیر عامل در قم
به گزارش قم نیوز مهدی متقیان در جلسه شورای پدافند غیر عامل که غروب پنج‌شنبه در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، گفت: دردیدار با مقام معظم رهبری، معظم له بر توسعه پدافند غیر عامل تأکید و برای مقابله با تهدیدات بینش علمی و جدی مسئولان دستگاه‌های اجرایی را خواستار شدند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته پدافند غیر عامل، گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی در شورای پدافند غیر عامل استان قراردادی منعقد و فاز یک مطالعات آن انجام و در دست بررسی است هم‌چنین مطالعات جامع شهر قم هم در حال آماده سازی است.

مدیرکل پدافند غیر عامل قم با بیان اینکه با اختصاص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار، ۳۰۰ پروژه و برنامه برای توسعه پدافند غیر عامل در قم تدوین و تعریف شده است، گفت: دغدغه مسئولان دستگاه‌های اجرایی نحوه هزینه کردن اعتبارات پدافند غیر عامل است و به تصویب نهایی این شورا رسیده است.

وی بیان کرد: باید مسئولان اجرایی همیشه در حال آماده باش باشند هرچند هنوز تهاجمی نشده ولی باید طبق شرایط در زمینه پدافند غیر عامل پیشرو باشند و در سطح ملی و استانی به این امر مهم توجه شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchq-nq.23nv6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما