شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : 70711
منبع : خبرگزاری تسنیم

تقدیر استاندار قم از ‌خدما‌ت بی‌نظیر قرارگاه اربعین قم ‌به زائرین

قم نيوز : استاندار قم با تقدیر از ‌خدما‌ت بی‌نظیر قرارگاه اربعین قم ‌به زائرین گفت: در برخی از حوزه‌ها کمبودهایی وجود دارد که تلاش می‌شود خدمت‌رسانی به‌خوبی دنبال شود.
تقدیر استاندار قم از ‌خدما‌ت بی‌نظیر قرارگاه اربعین قم ‌به زائرین
تقدیر استاندار قم از ‌خدما‌ت بی‌نظیر قرارگاه اربعین قم ‌به زائرین
به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی در حاشیه بازدید از قرارگاه مردمی اربعین استان اظهار داشت: برای سومین سال قرارگاه مردمی قم برای خدمت به زائرین در حال خدمت‌رسانی بوده و در این زمینه اقدامات بسیار مناسبی انجام شده است.

وی افزود: زائران ایرانی و خارجی که قصد داشتند برای زیارت اربعین به کربلا بروند در قم اسکان پیدا کردند و در مسیر بازگشت قرارگاه مردمی اربعین در خدمت این زائرین است.

استاندار قم تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته قرارگاه مردمی اربعین استان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) آماده و مشغول خدمت‌رسانی است.

صادقی با یادآوری اقدامات صورت‌گرفته توسط قرارگاه مردمی اربعین استان قم بیان کرد: با هماهنگی و همکاری مسئولان استان امنیت قرارگاه مردمی اربعین تأمین شد و پذیرایی و بهداشت و درمان و امکانات لازم در اختیار زائرین قرار گرفت و خدمات و فعالیت‌های این قرارگاه امسال بهتر از سال گذشته است.

وی با اشاره به لزوم رفع نیازهای قرارگاه اربعین استان عنوان کرد: در برخی از حوزه‌ها کمبودهایی وجود دارد که تلاش می‌شود خدمت‌رسانی به‌خوبی دنبال شود، در مجموع اقدامات بسیار خوبی انجام شده ‌و فعالیت مسئولان و خادمین قرارگاه مردمی اربعین قم شایسته تقدیر است.

انتهای پیام/‌138
https://qomnews.ir/vdcfyede.w6dxyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما