يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : 70756
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

پيشرفت 81 درصدي پروژه تقاطع شهرک قدس و بلوار آيت‌الله بروجردي

قم نيوز : مديرکل نظارت بر پروژه‌هاي عمراني و ساختماني شهرداري قم از پيشرفت 81 درصدي پروژه تقاطع شهرک قدس و بلوار آيت‌الله بروجردي خبر داد.
پيشرفت 81 درصدي پروژه تقاطع شهرک قدس و بلوار آيت‌الله بروجردي
پيشرفت 81 درصدي پروژه تقاطع شهرک قدس و بلوار آيت‌الله بروجردي
به گزارش قم نیوز عباس حلوائي‌زاده با اشاره به اجرای پروژه تقاطع غيرهمسطح شهرک قدس با بلوار آيت‌الله بروجردي اظهار کرد: با بهره‌برداري فاز سوم بلوار آيت‌الله‌بروجردي مسيرهاي دسترسي اين بلوار با شهرک قدس و جمکران برقرار نيست.

وي ادامه داد: سال گذشته قراردادي براي احداث تقاطع با شبدري کامل با اعتبار 18.6 ميليارد تومان در نقطه تلاقي شهرک قدس و بلوار آيت‌الله بروجردي منعقد شد که با احداث آن کليه دسترسي‌ها از ميدان مرجعيت به شهرک قدس، شهرک قدس به پرديسان، پرديسان به شهرک قدس و پرديسان به سمت جمکران و جمکران به ميدان مرجعيت تکميل خواهد شد.

مديرکل نظارت بر پروژه‌هاي عمراني و ساختماني شهرداري قم از پيشرفت 81 درصدي اين پروژه خبر داد و با بيان اينکه نوع اجراي اين تقاطع تيرهاي پيش‌ساخته بتني است، گفت: هر دهانه پروژه 36.6 متر طول داشته و مابقي عمليات رمپ و لوپ کاملا خاکي است و 232 متر آبرو در مسير اجرا شده است.

وي کل آرماتور مصرفي در اين پروژه را 700 تن ذکر کرد و گفت: بتن مصرفي در اين پروژه نيز 9 هزار متر مکعب بوده است و اميدواريم با پيشرفت فعلي و رفع معارضات بتوانيم پروژه را تا پايان سال افتتاح کنيم.

حلوائي‌زاده اذعان کرد: تلاش ما بر اين است که بخش‌هايي که تکميل مي‌شود به مرور در اختيار مردم قرار داده و کل پروژه تا پايان سال افتتاح شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcepf8f.jh87ni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما