دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : 7077
مرادی خبر داد:

آمار وقایع حیاتی اردیبهشت سال ۱۳۹۱

قم نيوز : قم نیوز: معاون حقوقی و سجلی اداره کل ثبت احوال قم به تشریح آمار وقایع حیاتی اعم از ولادت، وفات، ازدواج و طلاق در اردیبهشت ماه امسال پرداخت.
آمار وقایع حیاتی اردیبهشت سال ۱۳۹۱
به گزارش قم نیوز، خلیل مرادی اظهار داشت: در اردیبهشت ماه سال ۹۱ تعداد ۱۶۰۸ مورد ولادت در این استان به ثبت رسیده است که این رقم در مقایسه با فروردین ماه امسال ۱۲ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: از تعداد ۱۶۰۸ مورد ولادت در این ماه ۱۵۶۵ مورد مربوط به تک زایی و ۴۳ مورد چند قلو زایی بوده است ؛که ۲۰ مورد دو قلو و ۱ مورد سه قلو در اردیبهشت امسال در استان قم به ثبت رسیده است.

وی در خصوص رویداد حیاتی وفات گفت: ۴۸۹ مورد فوت در اردیبهشت ۱۳۹۱ در استان قم ثبت شده است که این رقم نسبت به ماه گذشته ۷ درصد افزایش داشته است.

مرادی تصریح کرد: در ماه گذشته تعداد ۱۱۲۹ مورد ازدواج در این استان رخ داده است که در فروردین امسال ۱۱۵۰ مورد اتفاق افتاده بود که این آمارکاهش ۲ درصدی در رویداد ازدواج نسبت به ماه گذشته را نشان می دهد.

وی اذعان داشت: در اردیبهشت امسال ۱۷۹ مورد طلاق در آمار استان به ثبت رسیده است که در مقایسه با ماه گذشته که تعداد ۲۱۷ مورد طلاق بوده است کاهش۱۸ درصدی را نشان میدهد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.mqma2bqxmla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما