دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 70799
منبع : خبرگزاری تسنیم

همایش بزرگ "افول آمریکا" توسط قرارگاه مردمی اربعین استان قم برگزار می‌شود

قم نيوز : معاون قرارگاه مردمی اربعین استان قم گفت: همایش بزرگ افول آمریکا امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مصلی قدس برگزار می‌شود.
همایش بزرگ "افول آمریکا" توسط قرارگاه مردمی اربعین استان قم برگزار می‌شود
همایش بزرگ "افول آمریکا" توسط قرارگاه مردمی اربعین استان قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز مجتبی سیاری اظهار داشت: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر افول آمریکا و لزوم روشنگری در این زمینه همایش بزرگ "افول آمریکا" امشب توسط قرارگاه مردمی اربعین استان قم برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مصلی قدس برگزار می‌شود که لوئیس فراخان رهبر جنبش امت اسلامی در این مراسم به سخنرانی می‌پردازد.

معاون فرهنگی قرارگاه مردمی اربعین استان قم تصریح کرد: نادر طالب‌زاده نویسنده، کارگردان و کارشناس مسائل سیاسی و همچنین حجت الاسلام ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و برخی از مسئولان استان نیز در این مراسم حضور پیدا می‌کنند.

سیاری بیان کرد: این همایش با حضور اربعینی‌های مساجد قم، ائمه جماعات استان، خادمین قرارگاه مردمی اربعین قم، فعالان جهاد و شهادت، راویان انقلاب اسلامی و هیئت‌های مذهبی استان، کانون‌های مساجد و حوزه وپایگاه های بسیج استان قم برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: پخش کلیپ وسرود و مداحی و همچنین تقدیر از ائمه جماعات فعال و برتر استان قم در زمینه اربعین بخش پایانی همایش بزرگ افول آمریکا است.

معاون فرهنگی قرارگاه مردمی اربعین استان قم با اشاره به لزوم تقدیر از خادمین قرارگاه اربعین استان قم خاطرنشان کرد: یکی از بخش‌های همایش امشب تقدیر ویژه از فعالیت‌های قرارگاه اربعین استان و تبیین گفتمان اربعین است تا سال آینده که چهارمین سال فعالیت قرارگاه اربعین است به صورت ویژه بتوانیم به زائرین اربعین حسینی خدمت کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb9zbz.rhbg9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما