سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : 7088

باید از سوی هیئت بوکس حمایت شوم

قم نيوز : قم نیوز: ملی پوش قمی تیم ملی بوکس جوانان کشورمان گفت: فشار تمرینات بسیار زیاد است و برای اینکه بتوانم جزو نفرات اعزامی به رقابت‌های جهانی بوکس جوانان در سال ۲۰۱۲ قرار بگیریم باید از سوی هیئت بوکس مورد حمایت واقع شوم.
باید از سوی هیئت بوکس حمایت شوم
به گزارش قم نیوز، محمد مردی اظهار کرد: فشار تمرینات بسیار زیاد است و برای اینکه بتوانم جزو نفرات اعزامی به رقابت‌های جهانی بوکس جوانان در سال ۲۰۱۲ قرار بگیریم باید از سوی هیئت بوکس مورد حمایت واقع شوم.

وی تصریح کرد: تمرینات سخت و طاقت فرسایی را هم به صورت شخصی و هم زیر نظر مربیان در اردوهای آماده سازی تیم ملی بوکس رده سنی جوانان کشومان سپری کرده‌ام و ان‌شاءالله آینده بسیار خوبی در انتظارم خواهد بود.

بوکسور تیم ملی جوانان کشورمان ابراز داشت: سال‌های زیادی است که برای موفقیت و چهره شدن در رشته ورزشی بوکس تلاش کرده‌ام، اما حالا به دنبال این هستم که در تیم ملی جوانان و سپس در تیم ملی بزرگسالان جای خود را به دست بیاورم.

وی اظهار داشت: این روزها تمریناتم را زیر نظر مربیان خود با جدیت پیگیری می‌کنم و خوشبختانه مصدومیتی ندارم و در تلاش برای عضویت تیم ملی بوکس جوانان در مسابقات جهانی کشور تایلند، یک لحظه هم از تمریناتم فاصله نمی‌گیرم.

مردی خاطرنشان کرد: تمام نفرات حاضر در اردوی تیم ملی بوکس جوانان از آمادگی بسیار خوبی برخوردار هستند و ان‌شاءالله تیمی که به مسابقات جهانی اعزام می‌شود، می‌تواند از اعتبار بوکس ایران در این میدان بزرگ دفاع کند.

وی عنوان داشت: خوشبختانه تمرینات با حضور سرمربی تیم ملی پیگیری می‌شود و قرار است همه نفراتی که جواز حضور در اردوی نهایی تیم ملی بوکس جوانان را به دست آورده‌اند اردوهای جدی‌تری برگزار کنند تا با بهترین شرایط به مسابقات جهانی اعزام شویم.

قهرمان سبک وزن بوکس استان قم و عضو تیم ملی جوانان کشورمان در ادامه در خصوص وضعیت این رشته ورزشی در بین جوانان قمی تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که ورزشکاران این رشته دارند نیاز مالی است زیرا بوکس رشته‌ای نیست که درآمد آنچنانی برای یک بوکسور داشته باشد.

وی یادآور شد: در هیئت بوکس استان قم و اداره کل ورزش و جوانان استان در این دو سه سال دلگرمی‌های خوبی به ورزشکاران رشته بوکس داده شده است اما به نظر می‌رسد اگر می‌خواهیم در این رشته مدال آور موفق باشیم، باید بیشتر از گذشته مورد حمایت مسوولان واقع شویم.

این بوکسور جوان که سابقه حضور در اردوی تیم ملی بوکس رده سنی بزرگسالان کشورمان را دارد، اظهار داشت: در آستانه یکی از مهم‌ترین اتفاقات زندگی ورزشی خود، یعنی مسابقات جهانی بوکس در کشور تایلند قرار دارم و سعی می‌کنم با تمام توان در این رقابت‌ها عضو تیم ملی باشم و توانمندی جوانان بوکسور قمی را به نمایش بگذارم.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.v8fbjh87v9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما