شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 70886
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم

مسابقات راگبی زیر ۱۸ سال کشور در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم از میزبانی قم از مسابقات راگبی ۷ نفره زیر ۱۸ سال قهرمانی کشور خبر داد و گفت: این مسابقات در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.
مسابقات راگبی زیر ۱۸ سال کشور در قم برگزار می‌شود
مسابقات راگبی زیر ۱۸ سال کشور در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز سعید توکلی اظهار داشت: بر اساس رایزنی با فدراسیون انجمن‌های ورزشی، رقابت‌های راگبی ۷ نفره قهرمانی کشور در رده سنی زیر ۱۸ سال و در بخش پسران به میزبانی قم برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقات قرار است طی یک روز از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۲۵ آبان در زمین چمن ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شود و از علاقمندان و کسانی که مایل به آشنایی با این رشته ورزشی جذاب و دیدنی هستند دعوت می‌شود به صورت رایگان از این مسابقات دیدن کنند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم گفت: تیم راگبی قم در این مسابقات حضور دارد و با توجه به سطح بالای راگبی بازان قمی، این تیم گزینه کسب عنوان قهرمانی است و به طور کلی راگبی قم در سال‌های اخیر نقشی سازنده در عرصه توسعه این رشته در کشور داشته است.

توکلی با اشاره به حضور تیم بیس بال استان قم در لیگ دسته اول کشور بیان داشت: تیم بیس بال قم در ۲ مرحله از مجموع ۳ مرحله لیگ دسته اول به میدان رفته و در دور دوم مسابقات در کرج بر خلاف دور اول، توانست نتایج خوبی کسب کند و در لیگ دسته اول ماندنی خواهد بود.

وی عنوان کرد: بخش مهمی از پیشرفت یک رشته ورزشی به سخت افزارهای آن وابسته است و در بیس بال، تیم استان قم با حداقل داشته‌ها با تیم‌هایی مبارزه می‌کند که بودجه بسیار خوبی دارند و در زمین‌های استاندارد تمرین می‌کنند اما این شرایط در قم مهیا نیست و بابت همین حضور و تلاش، باید قدردان بیس بالیست های قم باشیم.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciqvay.t1auv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما