يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب : 70929
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

آماده‌سازی 10 پارکینگ برای توقف موتورسیکلت‌ها در محدوده حرم مطهر

قم نيوز : سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از آماده‌سازی 10 پارکینگ برای توقف موتور سیکلت‌ها در محدوده حرم مطهر خبر داد.
آماده‌سازی 10 پارکینگ برای توقف موتورسیکلت‌ها در محدوده حرم مطهر
آماده‌سازی 10 پارکینگ برای توقف موتورسیکلت‌ها در محدوده حرم مطهر
به گزارش قم نیوز علی نیک با اشاره به اعمال ممنوعیت در پارک موتور سیکلت در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) و برخورد و توقیف موتور سیکلت‌هایی که خارج از پارکینگ‌های عمومی پارک می‌کنند، اظهار کرد: 10 مجموعه پارکینگ در محدوده حرم مطهر مشخص شده تا موتورسیکلت‌سواران به این مراکز مراجعه کرده و موتورسیکلت خود را پارک کنند.

وی با اشاره به لیست پارکینگ‌های عمومی اطراف حرم مطهر گفت: انتهاي پارکينگ شرقي مقابل صحن فاطمي، چهار راه بازار ابتداي کوي وحدت، پل عليخاني روبروي مسجد امام حسن، خيابان ارم کوي آب انبار سيد عرب، خيابان نوزده دي جنب فروشگاه اتکا، پارکينگ شمالي، تقاطع انقلاب و عمار ياسر، خيابان 19دي جنب مخابرات، پارکینگ زیرصحن جوادالائمه، پارکینگ میدان روح الله و پارکینگ جنب پاساژ زمزم برای پارک موتورسیکلت‌ها مشخص شده است.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم اذعان کرد: از همشهریان درخواست می شود در صورت نیاز به تردد با موتور در هسته مرکزی شهر جهت پارک موتور سیکلت خود از مکان‌های تعبیه شده استفاده کنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgyy9u.ak9zx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما