سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 71013
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

شهردار قم: 500 کانون فرهنگی فعال قم در حوزه امر به معروف حمایت شدند

قم نيوز : شهردار قم گفت: طی سه ماه گذشته از 500 کانون فرهنگی که در راستای امر به معروف و نهی از منکر در این شهر فعال هستند از سوی این نهاد به صورت خاص حمایت شده است.
500 کانون فرهنگی فعال قم در حوزه امر به معروف حمایت شدند
500 کانون فرهنگی فعال قم در حوزه امر به معروف حمایت شدند
به گزارش قم نیوز سیدمرتضی سقاییان‌ نژاد عصر دوشنبه در نشست شورای معاونان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم، افزود: شهرداری به جای ایجاد تشکیلات جدید، به دنبال تقویت و حمایت از مجموعه‌ های فرهنگی موجود است.

شهردار قم با اشاره به برگزاری جشنواره «چهل سرو ویژه» در ایام بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: هر هفته یک ویژه برنامه در نقاط مختلف شهر قم برگزار می ‌شود که مجموع آنها می‌ تواند نتایج مثبت بسیاری به دنبال داشته باشد.

وی با بیان این که نامگذاری معابر شهری به نام شهیدان به صورت مطلوب انجام شده است، افزود: اگر بتوانیم انسجام مورد نیاز را در ارگان‌ ها رقم بزنیم، در حوزه امر به معروف نیز برنامه ‌های جامعی را اجرایی خواهیم کرد.

سقاییان نژاد با اشاره به تهاجم و نفوذ دشمن برای ضربه زدن به امید، اعتماد و نشاط ملت ایران، ادامه داد: دشمن ناکارآمدی نظام و مشروعیت حکومت اسلامی را هدف گرفته است، اما اگر در حوزه تبلیغات محیطی فعالیت ‌های مورد نیاز دنبال شود می‌ توان امید مردم را افزایش داده و بخشی از توطئه ‌های فکری و فرهنگی دشمن را خنثی کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbfgbz.rhb88piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما