چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۱۸
کد مطلب : 71038
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت بسكتبال استان قم خبر داد

حضور 2 تيم قمي در فصل 97 ليگ بسكتبال ايران

قم نيوز : رئيس هیأت بسكتبال استان قم از حضور دو تيم قمي در دوره جديد رقابت‌هاي ليگ بسكتبال مردان باشگاه‌هاي كشور خبر داد.
حضور 2 تيم قمي در فصل 97 ليگ بسكتبال ايران
حضور 2 تيم قمي در فصل 97 ليگ بسكتبال ايران
به گزارش قم نیوز مرتضی سخایی امروز اظهار کرد: در هشت ماه گذشته برنامه‌های متنوعی در بسکتبال قم اجرا شد، هم میزبانی رقابت‌های کشوری را بر عهده داشتیم، هم اعزام‌های متنوعی انجام گرفت و هم اینکه در بخش آموزش و برگزاری مسابقات استانی فعالیت‌های زیادی صورت پذیرفت.

وی با بیان اینکه در چهار ماه باقی مانده از سال 1397 نیز روزهای پرکاری پیش‌روی بسکتبال قم قرار دارد، اضافه کرد: یکی از مهمترین اتفاقات این چند ماه، حضور نمایندگان قم در دوره جدید مسابقات لیگ‌های بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود.

رئیس هیأت بسکتبال استان قم افزود: در دو سالی که از حضورم در این هیأت ورزشی می‌گذرد یکی از مهمترین برنامه‌های ما برگزاری منظم مسابقات لیگ بسکتبال قم بوده که خوشبختانه این لیگ با حضور استعدادها و نخبه‌های این رشته در رده‌های سنی مختلف برگزار شده است.

وی یاد آور شد: برگزاری رقابت‌های لیگ فرصت بسیار خوبی برای مربیان سازنده بسکتبال قم، باشگاه‌های این رشته و همچنین نخبه‌های رده‌های پایه ایجاد کرده تا استعداد و توانمندی خود را به خوبی به نمایش گذاشته و هیأت نیز از این لیگ برای تشکیل تیم‌های منتخب قم در مسابقات کشوری به خوبی بهره ببرد.

سخایی خاطرنشان کرد: نزدیک‌ترین رقابتی که پیش‌روی بسکتبالیست‌های قم قرار دارد، مسابقات لیگ بسکتبال نوجوانان کشور است و تیم منتخب هیأت به منظور حضور موفق در لیگ نوجوانان تدارک دیده شده، ضمن اینکه در لیگ بزرگسالان باشگاه‌های کشور نیز شاهد حضور نمایندگان قم خواهیم بود.

وی افزود: سال گذشته دو تیم مهتاب و خلیج‌فارس نمایندگان قم در مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال مردان ایران بودند، امسال نیز امسال نیز صد در صد یک تیم در لیگ دسته دوم به میدان می‌رود، ضمن اینکه تلاش ما معرفی دیگر نماینده قم به لیگ دسته اول بسکتبال کشور است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcivuay.t1azp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما