پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۱۱
کد مطلب : 71081
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست هیأت واليبال استان قم خبر داد

رقابت 6 تيم قمي در واليبال ايران / برگزاري 20 همايش براي توسعه واليبال

قم نيوز : سرپرست هیأت واليبال استان قم از اعزام 6 تيم قمي به رقابت‌هاي كشوري اين رشته و برگزاري برنامه‌هاي متنوع همگاني، قهرماني و فرهنگي در قم خبر داد.
رقابت 6 تيم قمي در واليبال ايران / برگزاري 20 همايش براي توسعه واليبال
رقابت 6 تيم قمي در واليبال ايران / برگزاري 20 همايش براي توسعه واليبال
به گزارش قم نیوز محمد ایزانلو امروز به برنامه‌های اجرا شده این هیأت در پنج ماه دوره سرپرستی اشاره و اظهار کرد: در این مدت شاهد برگزاری چند جلسه هم‌اندیشی آقایان و بانوان با هدف گردآوری فعال‌ترین اعضاء به عنوان کمیته صاحب نظر فنی هیأت والیبال بودیم.

وی از اعزام 6 تیم منتخب والیبال آقایان و بانوان قم به مسابقات کشوری خبر داد و افزود: همچنین حمایت و معرفی دو یا سه نماینده با ظرفیت تقریبی 6 رده سنی در لیگ والیبال کشور از جمله برنامه‌های اجرا شده در این مدت است و حرکت رو به جلوی والیبال قم متوقف نشد.

سرپرست هیأت والیبال استان قم در ادامه به برنامه‌های اجرا شده هیأت والیبال در هفته تربیت بدنی با شعار 40 سال ورزش 40 سال افتخار اشاره و بیان کرد: تا اوایل آبان ماه برنامه‌های ما در جریان بود و یکی از آنها در قالب مسابقات رده‌های سنی نوجوانان و نونهالان پسر در روز ورزش، خانواده و نشاط اجتماعی اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات رده نونهالان به مناسبت روز ورزش و تندرستی مادران، بانوان و دختران، رقابت اجرای برترین حرکات نمایشی و تصاویر برتر تمرینات و مسابقات والیبال دختران و پسران در تمامی رده‌های سنی با اهدای جوایز به برترین‌ها نیز برگزار شد.

ایزانلو عنوان کرد: حضور ورزشکاران و مربیان این رشته در گلزار شهدای قم و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، برقراری ارتباط دوسویه میان رسانه و هیأت به منظور تسریع در توسعه والیبال قم و برگزاری نزدیک به 20 برنامه اعم از همایش همگانی، رقابت در بخش‌های تابعه، مسابقات دوستانه و باشگاهی در سطح استان از جمله دیگر برنامه‌های هیأت در پنج ماه سرپرستی والیبال قم به شمار می‌روند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgqz9u.ak9q74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما