پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : 71086
منبع : خبرگزاری فارس
نايب‌رئيس هیأت جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم خبر داد

افزايش داوران و مربيان جودو بانوان قم / ميزباني قم از 3 دوره آموزشي

قم نيوز : نايب‌رئيس هیأت جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم گفت: با برگزاري دوره‌هاي متنوع آموزشي شاهد افزايش تعداد داوران و مربيان جودو بانوان در قم بوده‌ايم.
افزايش داوران و مربيان جودو بانوان قم / ميزباني قم از 3 دوره آموزشي
افزايش داوران و مربيان جودو بانوان قم / ميزباني قم از 3 دوره آموزشي
به گزارش قم نیوز سیما شاهزاده امروز اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در بخش بانوان هیات جودو، جوجیتسو و کوراش، مهمترین هدف ما در سال جاری افزایش تعداد مربیان و داوران این رشته و همچنین ارتقا سطح علمی آنها به منظور رشد و توسعه این هنر المپیکی در سطح استان قم است.

وی در ادامه به برگزاری دوره سراسری داوری درجه سه جودو بانوان در قم اشاره و اظهار کرد: این دوره آموزشی به میزبانی سالن جودو مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم و با حضور تعداد ۲۰ شرکت کننده از استان‌های قم، البرز، تهران، همدان و چهار محال و بختیاری برگزار شد.

نایب‌‌رئیس هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم با بیان اینکه فرشته قنبرپور داور بین‌المللی و رئیس کمیته داوران بانوان فدراسیون به همراه طاهره دولت‌شاهی مدرسین این دوره بودند، افزود: در واقع بعد از ۱۷سال از آغاز فعالیت بانوان هیات جودو استان قم این نخستین میزبانی قم از دوره آموزشی داوری بانوان بود.

وی با بیان اینکه تعداد داوران جودو قم در بخش بانوان از سه نفر به ۱۸ نفر رسیده است، خاطرنشان کرد: همچنین دوره ارتقاء و دانش افزایی داوری درجه دو کشور آذر ماه به میزبانی استان قم برگزار خواهد شد، ضمن اینکه این هفته میزبان دوره سراسری مربیگری درجه سه بانوان کشور نیز بودیم.

شاهزاده اظهار کرد: تعداد 14 نفر از جودوکاران دارای کمربند مشکی استان قم به همراه دیگر شرکت کنندگان از سراسر کشور این هفته دوره مربیگری درجه سه داوری این رشته را زیر نظر مریم ولی بهاروند رئیس کمیته مربیان فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش در سالن جودو مجموعه ورزشی تختی پشت‌سر گذاشتند.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcb0gbz.rhb8wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما