> برگزاری جلسه هم اندیشی و بررسی وضعیت خدمات شهری منطقه | قم نیوز
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 71293
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
از سوی شهرداری منطقه 6 صورت گرفت،

برگزاری جلسه هم اندیشی و بررسی وضعیت خدمات شهری منطقه

قم نيوز : جلسه هم اندیشی و بررسی وضعیت خدمات شهری منطقه شش با حضور شهردار منطقه،ناظر عالیه خدمات شهری ،برخی مسئولین منطقه و پیمانکار بخش خصوصی خدمات شهری در دفتر شهردار منطقه برگزار شد.
برگزاری جلسه هم اندیشی و بررسی وضعیت خدمات شهری منطقه
برگزاری جلسه هم اندیشی و بررسی وضعیت خدمات شهری منطقه
به گزارش قم نیوز حاتمی فرد در این جلسه ضمن تشکر از زحمات بخش خصوصی در جهت برگزاری دوره های آموزشی و فعالیت های پیمانی منطقه بیان داشت: با عنایت به اینکه بیش از سه ماه از آغاز فعالیت پیمانکار در منطقه گذشته، قطعا شناخت نسبی از وضعیت فرهنگی و بافتی منطقه حاصل شده و می بایست سطح ارائه خدمات منبعد ارتقاء داشته باشد تا بتوانیم خدمات مطلوبی با رویکرد خلاقانه و مردم محوری ارائه دهیم .

شهردار منطقه شش اذعان کرد: با توجه به وسعت و جمعیت منطقه، نیازمند فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب با برگزاری دوره های آموزش شهروندی می باشیم و می بایست با حضور در مساجد و ارتباط مستقیم با مردم ضمن آموزش، مشکلات و دغدغه های شهروندان را رصد نمائیم .

وی افزود: با تعامل و مشارکت شهرداری و پیمانکار می توان راهکاری مناسب در خصوص کاهش هزینه ها و افزایش رضایتمندی مردم ارائه نمود که این امر مستلزم همت و تلاش بخش خصوصی با استفاده از ظرفیت های موجود می باشد .

حاتمی فرد به کیفی سازی نیروی انسانی و استفاده از خودروهای مکانیزه و مطلوب بر اساس مفاد پیمان اشاره داشت و خواستار بهره وری بهینه از امکانات و نیروی انسانی شد.

شهردار منطقه 6 تصریح کرد: پیمانکار منطقه می بایست برنامه های خود را براساس سیاستگذاری شهرداری  جهت عملیاتی و اجرایی آن ارائه نموده تا بتوانیم برای منطقه اقدامات نوین و به روزی و در شان زائرین و مجاورین کریمه اهلبیت ( س ) انجام دهیم .

وی همچنین بحث آموزش پرسنلی ، رعایت موارد رفاهی پرسنل و پوشش ظاهری را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد می بایست بحث آموزش شهروندی و پرسنلی در دستور کار پیمانکار قرار گیرد.

در ادامه مدیرعامل شرکت شبنم شهر پیمانکار منطقه در این جلسه گزارشی از فعالیت های سه ماهه شرکت ارائه و آمادگی خود را در تعامل و انجام کار بصورت کیفی سازی اعلام نمود.

وی در ادامه توجه و حمایت ویژه منطقه در خصوص پیگیری مطالبات پیمانکار از قبیل مکاتبه با ادارت مربوطه در راستای تعامل و همکاری با بخش خصوصی مانند همکاری دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر برخی معضلات از قبیل زباله های درمانگاه ها و مطب های پزشکی را درخواست نمود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbf5bz.rhb89piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما