چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 71296
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

دیدار مسئولین مرکز علمی کاربردی شهرداری قم با خانواده شهید مدافع حرم

قم نيوز : مسئولین مرکز علمی کاربردی شهرداری قم با خانواده شهید مدافع حرم حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن دهقانی دیدار کردند.
دیدار مسئولین مرکز علمی کاربردی شهرداری قم با خانواده شهید مدافع حرم
دیدار مسئولین مرکز علمی کاربردی شهرداری قم با خانواده شهید مدافع حرم
به گزارش قم نیوز رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری قم در این دیدار ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده این شهید گرانقدر، اظهار داشت: جامعه ایران اسلامی همیشه به این دلاورمردان مدیون است و روحیه بالای خانواده معظم شهدا و جانباز بزرگترین درس برای ماست و وظیفه همگی را برای حفظ و ادامه راه آنان سنگین می کند.

وی، با اشاره به مقام والای شهداء و جانبازان و رسالت آنان در این راستا گفت: برای به سرانجام رساندن این رسالت باید از ائمه اطهار (ع) و شهدا کمک بگیریم.

رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری قم تکریم خانواده شهداء را بزرگترین نعمت برشمرد و تصریح کرد: خانواده های معظم شهدا و جانبازان به عنوان پرچم دار و پشتیبان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و تجلیل از خانواده های این عزیزان یک وظیفه همگانی است.

وی با بیان اینکه امروزه ما امنیت را مدیون فداکاری شهدای گرانقدر مدافع حرم هستیم، بیان داشت: همواره باید قدر دان رشادت های این عزیزان در جامعه باشیم.

شایان ذکر است، این دیدار که به همت بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی شهرداری قم در منزل این شهید والا مقام برگزار شد و در پایان به رسم یاد بود به این خانواده گرامی لوح تقدیری اهدا شد.

 گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین «محمد حسن دهقانی» از اساتید مدرسه علمیه حقانی قم و از مدافعان حرم روز اربعین حسینی(ع) در حومه سوریه به  فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcepw8f.jh8zoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما