پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۳
کد مطلب : 71341
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست استانداری قم:

تثبیت اشتغال و حمایت از سرمایه‌گذاران از سیاست‌های اصلی دولت است

قم نيوز : سرپرست استانداری قم گفت: کارگران جزء اقشار تاثیرگذار در جامعه هستند و با حمایت از این قشر آسیب پذیر بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.
تثبیت اشتغال و حمایت از سرمایه‌گذاران از سیاست‌های اصلی دولت است
تثبیت اشتغال و حمایت از سرمایه‌گذاران از سیاست‌های اصلی دولت است
به گزارش قم نیوز نشست استاندار قم با تشکل‌های کارگری عصر امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد و مشکلات کارگران مورد ارزیابی قرار گرفت.

سید محمد رضا هاشمی در ابتدای این جلسه گفت: کارگران از اقشار تاثیر گذار جامعه هستند و در عرصه‌های مهم سیاسی و اجتماعی مثل دفاع مقدس، انتخابات و سایر عرصه‌ها حضور چشم‌گیری دارند و در عین حال جزء اقشار آسیب پذیر جامعه هستند و با حمایت این قشر می‌توان بسیاری از معضلات اجتماعی را حل کرد.

سرپرست استانداری قم در ادامه خاطرنشان کرد: جلسات کمیسون کارگری ماهی یک بار با محوریت دفاع از حق و حقوق کارگر باید برگزار شود و تشکل‌های کارگری مطالبات خود را درخواست کنند.

هاشمی تصریح کرد: تثبیت اشتغال و حمایت از سرمایه‌گذار از سیاست‌های دولت است و ابتدا باید خروجی را کنترل کنیم و بعد به فکر جذب سرمایه گذار باشیم و از واحدهای صنعتی و تشکل‌ها خواستاریم تا از تعدیل کارگران در وضعیت فعلی خودداری کنند.

وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: آسیب‌های اجتماعی یکی از دلایل بیکاری بوده و اولویت کار ما امنیت شغلی قشر کارگران است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfymde.w6dyjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما