پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 71342
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت ورزش‌هاي رزمي استان قم خبر داد

5 مدال قمي‌ها از نين‌جوتسوي ايران

قم نيوز : رئيس هیأت ورزش‌هاي رزمي استان قم از موفقيت قمي‌ها در كسب پنج مدال نين‌جوتسوي ايران و اعزام دختران و پسران قم به المپياد استعدادهاي برتر كشور و حضور تيم قم در مسابقات هاپكيدو ايران خبر داد.
5 مدال قمي‌ها از نين‌جوتسوي ايران / اعزام دختران و پسران قم به المپياد استعدادهاي برتر رزمي
5 مدال قمي‌ها از نين‌جوتسوي ايران / اعزام دختران و پسران قم به المپياد استعدادهاي برتر رزمي
به گزارش قم نیوز علی یزدی امروز اظهار کرد: المپیاد استعدادهای برتر رزمی ایران در هر دو بخش دختران و پسران در حالی برگزار می‌شود که تیم دختران قم متشکل از میلکا ابراهیمی و آناهیتا کریمی در اوزان منهای 57 و وزن آزاد به مربیگری مریم داورپناه برای این منظور راهی شهرستان ابهر استان زنجان شد.

وی در ادامه به اعزام تیم هاپکیدو WHF قم به مسابقات قهرمانی کشور اشاره و بیان کرد: این پیکارها به میزبانی هیأت ورزش‌های رزمی استان گلستان برگزار می‌شود و تیم منتخب هیأت قم به مربیگری نرگس خرمی‌نیا و با ترکیب زینب زمانی، محیا میرزاخانی، مریم عزیزآور زمان، فاطمه خوش‌بیان، نگار اسکندری، فاطمه اسکندری، محدثه شعبانی، زهره شعبانی، مبینا عزیزپور و فاطمه ملکی‌راد به مصاف حریفان می‌رود.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم سپس به موفقیت قمی‌ها در کسب پنج مدال مسابقات کشوری سبک نین‌جوتسو اشاره و بیان کرد: این مسابقات به مربیگری مهدی‌زاده با موفقیت نمایندگان هیأت ورزش‌های رزمی قم در کسب پنج مدال به میزبانی هیأت قزوین به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها علی آیت مقام نایب‌قهرمانی و محمد کمالی‌اصل مقام سوم استایل بیکن جوتسو را کسب کردند، ضمن اینکه در قسمت مبارزه احسان هاشمی در وزن منهای 65 کیلوگرم نایب‌قهرمان شد، محسن عزتی در وزن منهای 85 و محسن کرمی در وزن منهای 80 کیلوگرم هر دو مقام سوم را کسب کردند.

وی به اعزام تیم پسران قم به المپیاد استعدادهای برتر کشور اشار ه و اظهار کرد: این تیم در حال تمرین است  و روز نهم آذر ماه در حالی راهی زنجان می‌شود که هدایت آن را حسن قراگوزلو بر عهده دارد، سجاد صفری سرپرست تیم است و اعضای تیم را سیدیوسف میرهاشمی در وزن منهای 45 کیلوگرم، رضا مرادگنجه در وزن 48 کیلوگرم، محمداحسان مرادفر در وزن منهای 54 کیلوگرم، محمدجواد رفیعی‌مقدم در وزن منهای 60 کیلوگرم و امیررضا محمدی در وزن منهای 71 کیلوگرم تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgxw9u.ak9qt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما