جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۰۹
کد مطلب : 71348
منبع : خبرگزاری فارس
فرمانده سپاه استان قم مطرح کرد

فعالیت گشت‌های عملیاتی بسیجیان در قم برای مقابله با سرقت

قم نيوز : فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم گفت: اولویت تفاهم نامه مشترک بین سپاه، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در خصوص گشت‌های عملیاتی بسیجیان، مقابله با سرقت است.
فعالیت گشت‌های عملیاتی بسیجیان در قم برای مقابله با سرقت
فعالیت گشت‌های عملیاتی بسیجیان در قم برای مقابله با سرقت
به گزارش قم نیوز سردار سید محمد تقی شاهچراغی عصر امروز در همایش مشترک گشت‌های عملیاتی رضویون در سالن شهید اخلاقی ستاد سپاه استان قم با اشاره به ماموریت‌های بسیج اظهار کرد: یکی از این ماموریت‌ها اجرای گشت‌های محله ای بود که از ابتدای انقلاب اسلامی این گشت‌ها فعالیت داشتند.

وی ادامه داد: بسیج از مردم است و برای امنیت تلاش می‌کند، امنیت بستری برای کار در حوزه‌های دیگر همچون اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی هستند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم افزود: اولویت تفاهم نامه مشترک بین سپاه، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در خصوص گشت‌های عملیاتی بسیجیان، مقابله با سرقت است، نیروی انتظامی ماموریت‌های زیادی دارد و باید بسیج به نیروی انتظامی در ایجاد امنیت پایدار کمک کند.

شاهچراغی با اشاره به ویژگی‌های گشت‌های عملیاتی اظهار کرد: بسیجیان در این گشت‌ها در محلات خود حضور پیدا می‌کنند و آن‌ها موظف به عمل به قانون هستند و در این خصوص به بسیجیان آموزش داده شده است.

وی ادامه داد: زمینه در شورای تامین استان قم و دستگاه قضایی برای حفظ ارزش‌های انقلابی در استان مهیا است و عدم احساس امنیت برای مردم در قم قابل قبول نیست.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم افزود: بسیج در کنار تلاش برای ایجاد امنیت خدمت‌هایی در عرصه‌های دیگر هم دارد و حضور بسیجیان منحصر به عرصه ایجاد امنیت نیست.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال ضربه زدن به امنیت کشورمان هستند و باید در این خصوص هوشیار باشیم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc41qm.2bqs08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما