چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب : 7137
ایزانلو تاکید کرد:

جلوگیری از انشعابات غیرمجاز

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی قم گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی برای جلوگیری از انشعابات غیرمجاز نیازمند ضابط قضایی است.
جلوگیری از انشعابات غیرمجاز
به گزارش قم نیوز، حسن ایزانلو در مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست شرکت آب و فاضلاب روستایی قم، پیمایش مشترکین آب روستاهای استان را از مهم‌ترین برنامه‌های آبفار قم برشمرد و گفت: با توجه به توسعه روستاها و استفاده برخی از مشترکان آب روستایی از آب شرب برای مصارف فضای سبز و دامداری، پیمایش مشترکان آب روستایی ضروری است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی قم خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با اجرای طرح پیمایش مشترکان آب روستایی، نیاز آبی مشترکان را شناسایی کنیم و بر اساس آن برنامه‌ریزی لازم را برای تامین و توزیع آب در روستاها به عمل آوریم.

وی تاکید کرد: شرکت آب و فاضلاب روستایی برای جلوگیری از انشعابات غیرمجاز نیازمند ضابط قضایی است که در این زمینه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور باید تمهیدات لازم را در نظر بگیرد.

مدیر حراست شرکت مهندسی آبفای کشور نیز در این مراسم خدمت در شرکت‌های آب و فاضلاب را بسیار حساس دانست و با اشاره به خدمات ۲۴ ساعته در این شرکت‌ها گفت: کوچک‌ترین تعلل در خدمت‌رسانی در شرکت‌های آب و فاضلاب موجبات نارضایتی مردم را فراهم خواهد کرد.

روحی در ادامه به حساسیت کار در حراست اشاره کرد و گفت: مدیران حراست به عنوان مشاور امین مدیرعامل به شمار می‌روند و می‌توانند نقش موثری در شرکت‌ها ایفا کنند.

وی در ادامه استقلال فکری، قدرت پیشگیری، امر به معروف به موقع و... را از جمله ویژگی‌های مدیران حراست برشمرد و تصریح کرد: مسیر حراست، مسیر ولایت و صیانت از خون شهدا است و در این زمینه نباید از هیچ تلاشی فروگذاری کند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سعید وفایی، محمد عسگری به عنوان مدیر جدید حراست شرکت آب و فاضلاب روستایی قم منصوب شد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.teafuqevasfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما