شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 71393
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس ستاد اقامه نماز استان قم:

تابلوی حد ترخص در ۵ محور قم نصب نشده است

قم نيوز : رئیس ستاد اقامه نماز استان قم با بیان اینکه در پنج محور این استان تابلوی حد ترخص وجود ندارد، گفت: درخواست نصب این تابلوها شده ولی هنوز عملیاتی نشده است.
تابلوی حد ترخص در ۵ محور قم نصب نشده است
تابلوی حد ترخص در ۵ محور قم نصب نشده است
به گزارش قم نیوز محمد خامه‌یار در خصوص ایجاد خانه‌های نماز بیان کرد: سعی در ایجاد خانه‌های نماز داریم اما متاسفانه از سوی شهرداری مکانی در این خصوص داده نشده است.

وی گفت: در خانه‌های نماز به برپایی کتابخانه تخصصی نماز، معرفی نمازگزاران، پیاده کردن آیات قرآنی در خصصو نماز به صورت مجسم و برگزاری شیوه‌های دعوت به نماز و غیره به صورت عملیاتی و کارگاهی اقدام می‌شود.

 رئیس ستاد اقامه نماز استان قم عنوان کرد: از ۲ سال گذشته در خصوص ایجاد خانه‌های نماز طرح موضوع کرده‌ایم اما هنوز مکانی مناسب برای اجرای این امر مشخص نشده است.

وی اظهار کرد: خانههای نماز در شهرری، فارس و مشهد دایر است و در استان اصفهان نیز خانه جشن تکلیف دایر شده است.

خامه‌یار با بیان اینکه وضعیت نمازخانه‌های بین راهی مطلوب نیست، افزود: به صورت دائمی به نظارت از نمازخانهها میپردازیم و با وجود اینکه وضعیتشان نسبت به گذشته بهبود یافته اما با نقطه مطلوب فاصله دارند.

وی ادامه داد: در حال آماده کردن سندی هستیم که همه ویژگی‌های نمازخانه‌های بین راهی در آن مشخص شده باشد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم در خصوص نصب تابلوهای حدترخص نیز افزود: تابلوهای حد ترخص در پنج محور استان نصب نشده است که به اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل حمل و نقل و راهداری درخواست نصب این تابلوها شده اما هنوز عملیاتی نشده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc11qm.2bqso8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما