شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۰
کد مطلب : 71403
منبع : خبرگزاری مهر
با شکست در ساوه رخ داد؛

سقوط یک پله‌ای نماینده قم در لیگ برتر فوتسال

قم نيوز : شکست تیم فوتسال سوهان محمد سیما در ساوه به سقوط یک پله‌ای نماینده قم در لیگ برتر فوتسال انجامید و این تیم به کمرکش جدول رسید.
سقوط یک پله‌ای نماینده قم در لیگ برتر فوتسال
سقوط یک پله‌ای نماینده قم در لیگ برتر فوتسال
به گزارش قم نیوز تیم فوتسال سوهان محمد سیما نماینده استان قم در لیگ برتر فوتسال این روزها، حال و روز خوشی ندارد و مشکلات اقتصادی و کمبود منابع مالی از یک سو و ضعف در نتیجه گیری از سوی دیگر که خود تابعی از عامل اول است، سبب شده وضعیت پیچیده‌ای در این تیم شکل بگیرد.

شاگردان حسین صبوری که هفته گذشته در قم برابر تیم مقاومت قرچک ۴ بر ۳ بازنده شده بودند روز جمعه دوم آذر در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال نیز در ساوه، برابر تیم سن ایچ این شهر ۴ بر ۲ تسلیم شدند و دومین شکست پی در پی را طی ۸ روز تجربه کردند.

شکست در ساوه سبب شد تیم سوهان محمد سیما با سقوطی یک پله‌ای در جدول رده بندی در جایگاه هفتم جدول قرار گیرد و شانس کاهش فاصله خود با تیم‌های بالانشین که عدد بزرگی هم نیست از دست بدهد.

سوهان محمد سیمای قم از ۱۷ بازی خود ۲۵ امتیازی است و با تیم رده چهارم جدول، حفاری خوزستان تنها ۳ امتیاز فاصله دارد و همچنین فاصله این تیم با رده سوم جدول که در اختیار فرش آرای مشهد است ۷ امتیاز است.

با توجه به این که دیدار بعدی تیم سوهان محمد سیمای قم در خانه برابر فرش آرا برگزار می‌شود نماینده فوتسال قم می‌تواند با کسب پیروزی، هم از بحران خارج شود و هم فاصله‌اش را با تیم رده سومی فرش آرا به ۴ امتیاز برساند.

حسین صبوری سرمربی سوهان محمد سیما در هفته‌های اخیر تحت فشار قرار داشته است. او در نیم فصل مجبور به کنار گذاشتن چند بازیکن از برنامه‌های خود شد و بدون تقویت تیم خود و با اضافه کردن چند بازیکن از تیم امید، تیم را وارد نیم فصل دوم کرد با این حال به نظر می‌رسد مشکلات اصلی در تیم سوهان محمد سیما نشأت گرفته از مسائل مالی باشد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcexe8f.jh8z7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما