دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : 71446
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت ووشوی استان قم:

بانوان ووشوکار قم به نخستین پیروزی خود دست یافتند

قم نيوز :  رئیس هیئت ووشوی استان قم از کسب نخستین پیروزی بانوان ووشوکار قم در لیگ برتر خبر داد.
بانوان ووشوکار قم به نخستین پیروزی خود دست یافتند
بانوان ووشوکار قم به نخستین پیروزی خود دست یافتند
به گزارش قم نیوز جواد محمد زاده  اظهار داشت: رقابت‌های لیگ برتر ووشوی بانوان به پایان هفته ششم خود رسیده و در حالی که ۴ هفته به پایان مرحله گروهی این مسابقات باقی مانده تیم هیئت ووشوی قم در رده سوم جدول ۵ تیمی گروه یک این رقابت‌ها قرار دارد.

وی افزود: تیم ووشوی بانوان قم در هفته پنجم و ششم لیگ برتر ووشو که در آکادمی ووشوی ورزشگاه آزادی برگزار شد ابتدا برابر هیئت کردستان به تساوی ۵ بر ۵ رسید و سپس ۸ بر صفر برابر مقاومت کرمانشاه پیروز شد.

رئیس هیئت ووشوی قم گفت: پیروزی برابر مقاومت کرمانشاه، اولین پیروزی نماینده قم در لیگ برتر بود و با ۳ امتیازی که تیم ووشوی بانوان قم از این مسابقه به دست آورد تا رده سوم جدول بالا آمد البته این تیم با توجه به توان تیم‌های اول و دوم جدول بختی برای صعود ندارد.

محمد زاده بیان داشت: تیم‌های سپاهان اصفهان و کارون اروند خرمشهر تیم‌های اول و دوم جدول هستند و هدف تیم هیئت ووشوی قم این است که رتبه سومی خود را تا پایان مرحله گروهی حفظ کند و قرار گرفتن در این رتبه می‌تواند نتیجه بسیار خوبی برای تیم قم در حضور سایرین باشد.

وی عنوان کرد: تیم ووشوی بانوان قم به منظور کسب تجربیات جدید وارد لیگ برتر ووشوی بانوان شده است و بازیکنان تیم قم را دختران ووشوکار بومی تشکیل می‌دهند که برای یادگیری و میدان دیدن، در این مسابقات شرکت دارند.

کد خبر 4467942
https://qomnews.ir/vdcb0abz.rhb8apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما