سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : 71500
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

کلمه طیبه بسیج حاوی تمامی ارزش ها و خوبی هاست

قم نيوز : رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به این که کلمه طیبه بسیج حاوی تمامی ارزش ها و خوبی هاست گفت: آنچه که بیش از هر چیز مهم است، ترویج تفکر بسیجی در جامعه و بین گروه ها و قشرهای گوناگون جامعه است.
کلمه طیبه بسیج حاوی تمامی ارزش ها و خوبی هاست
کلمه طیبه بسیج حاوی تمامی ارزش ها و خوبی هاست
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی روز دوشنبه در ابتدای هفتاد و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به سخن گرانبهای امام راحل مبنی بر اینکه بسبج لشکر مخلص خداست، افزود: کسی که مدعی بسیجی بودن است، باید روش، منش، باورها و اعتقادهای او نیز در چارچوب باورهای دینی باشد.

وی، صداقت، امانتداری و داشتن روحیه کار و تلاش، خدمت، گذشت و نظم و وفای به عهد را نیز لازمه بسیجی بودن دانست و گفت: اگر مشخصه ای از بسیج را داشته باشیم، معنا و مفهوم آن این است که در همه زمینه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی نقش آفرین باشد.

رئیس شورای شهر قم ابراز کرد: راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و اجتماعی موجود در جامعه پیش گرفتن مدیریت جهادی است، داشتن رویکرد و تفکر بسیجی می‌تواند در برون‌رفت از مشکلات موجود در جامعه اثرگذار باشد.

وی تصریح کرد: این تفکر در هر عرصه ای از جمله سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ورود پیدا کرده توفیق هایی نیز برای کشور به همراه داشته و همواره در بین خادمان و نمایندگان مردم در جریان بوده و از این پس نیز خواهد بود.

حضرت امام (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی در پنجم آذرماه 1358 فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر فرمودند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccxpqm.2bqsx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما