سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب : 71506
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد

هزینه 250 میلیارد تومانی نظافت شهری و جمع آوری زباله در قم

قم نيوز : رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم گفت: قراردادی بین شهرداری و پیمانکاران به مبلغ 250 میلیارد تومان برای نظافت شهری و جمع آوری زباله به امضا رسید.
هزینه 250 میلیارد تومانی نظافت شهری و جمع آوری زباله در قم
هزینه 250 میلیارد تومانی نظافت شهری و جمع آوری زباله در قم
به گزارش قم نیوز سید مجتبی سبحانی ثابت ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری با اشاره به عملکرد کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم اظهار کرد: این کمیسیون در نیمه نخست سال جاری 17 جلسه عادی و سه جلسه فوق العاده برگزار کرد و قراردادی بین شهرداری و پیمانکاران به مبلغ 250 میلیارد تومان برای نظافت شهری و جمع آوری زباله به امضا رسید.

وی ادامه داد: 9 سازمان زیرمجموعه فعالیت کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم هستند، مصوبات بازدارنده ای در این شورا برای جلوگیری از قطع درختان به تصویب رسیده است و نامگذاری معابر و خیابان‌ها از فعالیت‌های کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم افزود: در سال جاری شاهد توسعه 10 بوستان و بهسازی 24 بوستان دیگر در شهر قم بودیم.

سبحانی ثابت با اشاره به بزرگداشت مناسبت‌های ملی در شهر قم اظهار کرد: نیمه شعبان یکی از مناسبت‌های ملی است که دستگاه‌هایی همچون نیروی انتظامی از سراسر کشور نیرو به شهر قم می‌فرستند، امسال نظم و انضباط خوبی در نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران و پیرامون آن و بلوار پیامبر اعظم(ص) داشتیم.

وی ادامه داد: بسیج در نیمه شعبان سال جاری برای کمک به نظم و انضباط در پارکینگ یاوران مهدی استقرار داشت، همچنین کمپ‌هایی برای استراحت زائرین پیش بینی شد و 23 اکیپ آتش نشانی برای کمک به زائرین در نیمه شعبان در شهر قم استقرار داشتند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم افزود: شورا برای احیای برخی از مجتمع‌های تجاری همچون مجتمع زمزم ورود داشت، اما هنوز مجتمع زمزم به ظرفیت مناسبت خود نرسیده است، باید صاحبان واحدها در این مجتمع‌به دنبال بازاریابی باشند تا رونق بازار را شاهد باشیم.

سبحانی ثابت پیمایش بوستان‌ها را از اقدامات شورای اسلامی شهر قم دانست و تصریح کرد: کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین ارتباط خوبی با سازمان‌های تابعه شهرداری قم و شهرداری‌های مناطق دارد.

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر قم تقدیرنامه‌هایی به مدیران و کارگران شهرداری قم و موکب‌های مستقر در بلوار پیامبر اعظم(ص) در نیمه شعبان داده است. کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین جلساتی را به صورت مستمر در شهرداری‌های مناطق با حضور مدیران و کارگران بخش‌های مختلف شهرداری برگزار می‌کند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم افزود: نظافت شهری، احداث بوستان‌های محلی و بوستان‌های بانوان، احداث بازارچه‌ها، مساله دست‌فروش‌ها و جمع آوری پسماند از امور مرتبط با کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم است.

وی ظرفیت شبکه انهار شهر قم را محدود دانست و تصریح کرد: زمانی که در زمانی کوتاه بارش باران زیادی در شهر قم صورت می‌گیرد، انهار این شهر ظرفیتشان پر می‌شود و شاهد آب گرفتگی در شهر هستیم.

سبحانی ثابت با اشاره به ظرفیت‌های شهر قم خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های زیادی در بحث گردشگری در شهر قم وجود دارد و به دنبال استفاده از این ظرفیت‌ها برای جذب بیشتر گردشگر به شهر هستیم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciqway.t1azu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما