سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 71510
منبع : خبرگزاری فارس

آیت‌الله نوری همدانی: آزادی قدس شریف هدف مشترک همه مسلمانان است

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید آزادی قدس شریف را یکی از اهداف مشترک همه مسلمانان دانست و تاکید کرد: آزادی قدس و نابودی رژیم صهیونیستی از جمله اهداف مهم مسلمانان بعد از مسئله وحدت است.
آزادی قدس شریف هدف مشترک همه مسلمانان است/پرهیز از توهین به مقدسات ادیان
آزادی قدس شریف هدف مشترک همه مسلمانان است/پرهیز از توهین به مقدسات ادیان

آیت‌الله نوری همدانی:
آزادی قدس شریف هدف مشترک همه مسلمانان است/پرهیز از توهین به مقدسات ادیان
یکی از مراجع تقلید آزادی قدس شریف را یکی از اهداف مشترک همه مسلمانان دانست و تاکید کرد: آزادی قدس و نابودی رژیم صهیونیستی از جمله اهداف مهم مسلمانان بعد از مسئله وحدت است.

به گزارش قم نیوز آیت الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از علمای شرکت کننده در کنفرانس وحدت اسلامی با اشاره به برگزاری باشکوه کنفرانس وحدت اسلامی بیان کرد: حفظ وحدت و حفظ ارزش ها و اصول از مسائل مهم در دین مبین اسلام است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و جبهه استکبار دشمن مشترک همه مسلمانان هستند، خاطرنشان کرد: اینکه ما شاهد هستیم آمریکا با ایران دشمنی دیرینه دارد به خاطر حمایت ملت ایران از مسلمانان در کشورهای اسلامی از جمله مردم مظلوم یمن و فلسطین است.

این مرجع تقلید آزادی قدس شریف را یکی از اهداف مشترک همه مسلمانان دانست و تاکید کرد: آزادی قدس و نابودی رژیم صهیونیستی از جمله اهداف مهم مسلمانان بعد از مسئله وحدت است؛ تا زمانی که این غده سرطانی وجود داشته باشند مسلمانان آرامش نخواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه همیشه در سخنرانی‌ها و دیدارها به ویژه دیدار با علما بر مسئله وحدت تاکید داشته‌ام، یادآور شد: مسلمانان باید نسبت به ظالمین شناخت خود را تقویت کرده و بدانند که اگر به آنها تکیه کنند، مشکلات بسیاری گریبان گیرشان می‌شود.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه رژیمی که جنایت کرده و مردم بی گناه را کشته و زخمی می کند نمی تواند خادم الحرمین باشد، اضافه کرد: مسئله توهین به مقدسات دیگر ادیان از مسائلی است که باید از آن به شدت پرهیز شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdzk05.yt0ff6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما