چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب : 7152
مدیر کل آموزش و پرورش استان قم خبر داد:

ثبت نام دانش آموزان ابتدایی تا پایان خرداد ماه

قم نيوز : قم نیوز: مدیركل آموزش و پرورش قم از ثبت نام كلیه دانش آموزان دوره ابتدایی تحصیلی تا پایان خردادماه جاری خبر داد.
ثبت نام دانش آموزان ابتدایی تا پایان خرداد ماه
به گزارش قم نیوز، محمدحسین امین جعفری روز چهارشنبه در جلسه كمیته اجرایی تحول آموزش و پرورش اظهار داشت: ثبت نام دانش آموزان راهنمایی و متوسطه نیز تا ۱۵ تیرماه امسال انجام می شود.

وی با بیان اینكه برنامه های لازم برای ساماندهی فضاهای آموزشی و نیروی انسانی مدارس انجام گرفته است، گفت: این فرآیندها در راستای ارایه خدمات بهتر به شهروندان و دانش آموزان صورت خواهد گرفت تا شروع سال تحصیلی جدید اولیا و دانش آموزان استان بدون دغدغه خاطر مسایل آموزشی و پرورشی رادر فضایی بانشاط و آماده دنبال كنند.

وی با اشاره به ساماندهی فضاهای دوره ابتدایی تحصیلی با توجه به طرح آموزشی جدید، تصریح کرد: مدارس جدید التاسیس راهنمایی و متوسطه به ابتدایی تحویل می شود تا با شروع نظام ۳-۳-۶ مدیران، معلمان و دانش آموزان و اولیا با آرامش خاطر برنامه های خود را پیگیری كنند.

امین جعفری با تاكید بر اینكه در ساماندهی نیروی انسانی برای سال تحصیلی آینده تدابیر لازم اندیشیده شده است، افزود: نیروهای مازاد راهنمایی و متوسطه هر چه سریعتر سازماندهی می شوند و آموزگاران، مربیان و معاونان پرورشی كه در مقاطع دیگر هستند به مقطع ابتدایی برمی گردند.

وی با مهم برشمردن مفاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اجرای طرح نظام آموزشی ۳-۳-۶، اذعان داشت: در این راستا تلاش می شود در آینده نیز مدیران دوره های مختلف تحصیلی استان بصورت كامل و در برنامه های زمان بندی شده توجیه گردند.

وی افزود: هوشمندسازی مدارس ابتدایی در برنامه ها بخصوص برای پایه ششم با توجه به درس كار و فناوری از اولویتهای آموزش و پرورش در سال جاری است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcg.n9urak9qxpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما