چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 71531
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله نوری همدانی در دیدار سردار غیب پرور:

بسیجیان پیشگامان عرصه کمک به مردم هستند/ افتخار می کنم بسیجی ام

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید گفت: بسیجیان در هر عرصه ای برای کمک به مردم و نظام اسلامی پیشگام هستند؛ افتخار من بسیجی بودن است و من یک بسیجی هستم.
بسیجیان پیشگامان عرصه کمک به مردم هستند/ افتخار می کنم بسیجی ام
بسیجیان پیشگامان عرصه کمک به مردم هستند/ افتخار می کنم بسیجی ام
به گزارش قم نیوز آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ویژگی‌های بسیج اظهار کرد: بسیج یک شجره طیبه است که ثمرات زیادی داشت و این نهاد به واسطه فکر و اقدام امام خمینی(ره) ایجاد شد.

وی ادامه داد: زمانی که امام علی(ع) مالک اشتر را برای حکمرانی به مصر فرستاد، نامه ای برای او نوشت که آن نامه در سازمان ملل بایگانی شده است و نامه امام علی(ع) به مالک اشتر منشور حکمرانی است.

این مرجع تقلید افزود: امام علی(ع) در نامه خود به مالک اشتر نوشت که ستون دین و سپر در برابر دشمنان، مردم هستند، براین اساس دلسوزی حکمرانان باید برای مردم باشد و انقلاب اسلامی با قیام مردم به وجود آمد. امام خمینی(ره) مردم را به میدان آوردند و پس از پیروزی انقلاب بسیج با حضور مردم شکل گرفت.

آیت‌الله نوری همدانی نقش بسیج را تنها مقابله با دشمن ندانست و تصریح کرد: سابقه بسیج در دوران دفاع مقدس درخشان بوده و امروز بسیج در عرصه‌های سیاسی و فرهنگی تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: بسیج به هزاران گروه جهادی در کشور کمک می‌کند که این کاری تاثیرگذار است، مستضعفان جهان به کشورمان چشم دوختند تا آن‌ها را از سلطه مستکبران نجات بدهد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه افتخار من بسیجی بودن است و من یک بسیجی هستم افزود: بسیجیان در هر عرصه ای برای کمک به مردم و نظام اسلامی پیشگام هستند.

آیت‌الله نوری همدانی حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را از وظایف بسیج دانست و تصریح کرد: باید برای حفظ ارزش‌های اسلامی در جامعه تلاش کنیم چرا که دشمن به دنبال سست کردن این ارزش‌ها است.

وی ادامه داد: دشمن در عرصه مجازی تلاش می‌کند که اعتماد مردم را به نظام اسلامی سست کند؛ با جنگ نرم در فضای مجازی مواجه هستیم و آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها آنچه در توان دارند در مقابل انقلاب و اسلام قرار دادند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه بسیج باید توجه ویژه ای به فضای مجازی داشته باشد افزود: بسیج با تمام توان و بصیرت و صداقت به میدان آمده است.

آیت‌الله نوری همدانی هر سمتی در نظام اسلامی را امانت دانست و تصریح کرد: انسان باید در رعایت امانت دقیق باشد.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: با این دید به انقلاب اسلامی نگاه می‌کنیم که این انقلاب زمینه ای برای ظهور امام زمان(عج) است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgqn9u.ak9qw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما