پنجشنبه ۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : 71561
منبع : خبرگزاری ايرنا
قرائتی:

نماز محور اصلی همه امور و فعالیت های مهم کشور باشد

قم نيوز :  رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: ترویج فرهنگ نماز یک مسئولیت همگانی است، و همه امور اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جامعه باید حول محور این فریضه الهی انجام شود.
نماز محور اصلی همه امور و فعالیت های مهم کشور باشد
نماز محور اصلی همه امور و فعالیت های مهم کشور باشد
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی چهارشنبه شب در چهارمین اجلاس استانی نماز در تالار قدس مجتمع آموزش عالی امام (ره) قم اظهار داشت: فرهنگ نماز باید به گونه ای در جامعه جریان پیدا کند، که کارهای مختلف از جشن ازدواج تا مراسم اعطای درجه به یک فرد نظامی در مسجد و در قالب برنامه های مربوط به نماز انجام شود.
وی افزود: اینکه تمام کار نماز توسط یک ستاد و یا مجموعه خاص انجام شود، یک ضعف است، و مسئولیت رسیدگی به این فریضه دینی شامل دستگاه ها و نهادهای کشور می باشد.
قرائتی با بیان اینکه مساجد و نمازخانه ها باید نسبت به مکان های دیگر وضعیت بهتری داشته باشند، گفت: نماز باید به صورت علنی و آشکار اقامه شود، و حتی دیوارهای مساجد نیز شیشه ای باشد.
وی برغم همه توصیه ها درخصوص این فریضه دینی، به این نکته نیز باید اشاره شود که رها کردن رهبر بدتر از رهاکردن نماز است، و همان گونه که حضرت امام راحل هم فرمودند برای حفظ نظام ترک نماز نیز امکان پذیر است.


انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdcjviea.uqevmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما