يکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 71637
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم مطرح کرد

امکان جذب 900 میلیارد تومان تسهیلات به بخش تولید قم

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم گفت: امکان جذب 900 میلیارد تومان تسهیلات در بخش‌های صنعت و گردشگری و جهاد کشاورزی استان قم در سال جاری وجود دارد.
امکان جذب 900 میلیارد تومان تسهیلات به بخش تولید قم
امکان جذب 900 میلیارد تومان تسهیلات به بخش تولید قم
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات بانکی در استان قم اظهار کرد: اقبال متقاضیان به دریافت تسهیلات طرح رونق تولید به دلیل بالا بودن سود بانکی این تسهیلات نسبت به تسهیلات طرح توسعه اشتغال روستایی پایین است، اما امکان جذب 900 میلیارد تومان تسهیلات در بخش‌های صنعت و گردشگری و جهاد کشاورزی استان قم در سال جاری وجود دارد.

وی ادامه داد: باید دستگاه‌های اجرایی استان قم در زمینه پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید در قبال بانک‌ها منفعلانه عمل نکنند، بلکه باید این دستگاه‌ها پیگیری‌های لازم را انجام بدهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم افزود: مدیران بخش گردشگری استان باید تا دو هفته آینده عملکرد مناسبی را در زمینه جذب تسهیلات برای طرح‌های گردشگری استان در قالب طرح رونق تولید داشته باشد و گرنه اختیار این مدیران در زمینه جذب تسهیلات گرفته و به دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری قم واگذار می‌شود.

غضنفری با اشاره به روند مبارزه با احتکار استان قم اظهار کرد: باید این مبارزه با لحاظ شرایط تولیدکنندگان باشد و مشخص شود که دلیل تخلفات این چنینی چه بوده است و با لحاظ آن برخوردها صورت بگیرد تا حیثیت تولیدکنندگان خدشه دار نشود.

وی خاطرنشان کرد: مساله کارت‌های بازرگانی به اتاق بازرگانی ارتباط دارد و این نهاد باید نظارت را بر روی کارت‌های بازرگانی صوری داشته باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd5905.yt0fs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما