سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب : 71695
منبع : خبرگزاری فارس
حجت‌الاسلام ذوالنور:

بسیاری از مشکلات کشور ریشه داخلی دارد/ نباید به مذاکرات با اروپایی‌ها دلخوش بود

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که با اروپایی‌ها مذاکره می‌کنیم، اما به این مذاکرات دلخوش نمی‌کنیم، بسیاری از مشکلات کشور ریشه داخلی دارد و باید به توانمندی‌های داخلی توجه کنیم.
بسیاری از مشکلات کشور ریشه داخلی دارد/ نباید به مذاکرات با اروپایی‌ها دلخوش بود
بسیاری از مشکلات کشور ریشه داخلی دارد/ نباید به مذاکرات با اروپایی‌ها دلخوش بود
 به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور دوشنبه شب در جلسه شورای اداری استان قم در تالار معصومیه فرمانداری با اشاره به لزوم توجه به مشکلات معلولین اظهار کرد: در کشور و استان قم با مشکلات زیادی برای معلولین رو به رو هستیم و نامگذاری روزی به نام معلولین برای یادآوری توجه به مشکلات آن‌ها است.

وی ادامه داد: مهندسی ساخت وساز در معابر و ادارات برای حرکت معلولین مناسب نیست، آن‌ها بخشی از جامعه هستند که صدایشان به جایی نمی‌رسد و باید توجه به این مشکل در دستور کار مدیران استان قرار بگیرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: بر روی کره زمین تنها یک کشور وجود دارد که مبانی، ارزش‌ها و اصول آن با بقیه کشورها متفاوت است، ماهیت نظام سلطه به گونه ای است که این نظام نمی‌تواند که جمهوری اسلامی را قبول کند.

ذوالنور با اشاره به لزوم توجه به توانمندی‌های داخلی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که با اروپایی‌ها مذاکره می‌کنیم، اما به این مذاکرات دلخوش نمی‌کنیم، بسیاری از مشکلات کشور ریشه داخلی دارد و باید به توانمندی‌های داخلی توجه کنیم.

وی ادامه داد: باید مشکلات با دنیا را از یک طرف حل کنیم و از طرف دیگر روی پای خودمان بایستیم و به گونه ای رفتار کنیم که بدون نیاز به دیگران بتوانیم مشکلات را حل کنیم، هر چه جلوتر می‌رویم وضعیت بهتر می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر نظام سلطه را همچون یک تنه درخت بدانیم، این تنه درخت دارای اسکلت، ستون فقرات و ماهیچه‌هایی است که ستون فقرات آن قدرت نامشروع آمریکا است و کشورهایی همچون آلمان، انگلیس و فرانسه ماهیچه‌هایی برای نظام سلطه هستند که ستون را حفظ می‌کنند.

ذوالنور اتحادیه اروپا را بدنه نظام سلطه دانست و تصریح کرد: کشورهای اروپایی با تصمیم گیری این اتحادیه عمل می‌کنند، کشورهایی همچون بحرین و عربستان در برابر نظام سلطه اراده ای ندارند و همچون نوکری برای نظام سلطه عمل می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: کشورهایی همچون چین و روسیه در نقطه مقابل نظام سلطه قرار دارند، به عنوان مثال روسیه به دنبال احیای دوباره ابرقدرتی خود در دنیا و چین نیز به دنبال تقویت ابرقدرتی خود در جهان است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchm-nq.23nzwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما