سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : 71696
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم مطرح کرد

انتقاد از تعلل در واگذاری پروژه‌های نیمه تمام قم به بخش خصوصی

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم گفت: با وجود اینکه ساز و کار قانونی واگذاری پروژه‌های نیمه تمام دولتی در استان مشخص شده، اما در این زمینه حرکت جدی صورت نگرفته است و نیاز به عزم جدی برای اجرایی شدن این مساله در قم داریم.
انتقاد از تعلل در واگذاری پروژه‌های نیمه تمام قم به بخش خصوصی
انتقاد از تعلل در واگذاری پروژه‌های نیمه تمام قم به بخش خصوصی
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری دوشنبه شب در جلسه شورای اداری استان قم در تالار معصومیه فرمانداری با اشاره به شکست نقشه‌های دشمن اظهار کرد: دشمن در یک ماه اخیر وعده داده بود که سیل جدید توطئه‌های خود را شروع می‌کند، اما با وحدت موجود بین مردم و مدیران این وعده دشمن نقش بر آب شد.

وی ادامه داد: ائمه جمعه و شخصیت‌های دارای تریبون در جامعه، منادی وحدت هستند و استفاده از ظرفیت‌های موجود در این زمینه همچون خطبه‌های نماز جمعه و سخنرانی در محافل در زمینه تحقق برنامه‌های نظام اسلامی و موفقیت‌ها در حوزه اجرایی تاثیر داشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم افزود: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال جاری برنامه‌هایی برای بیان عملکرد نظام اسلامی در طول چهار دهه اخیر داریم، البته برخی از کارگروه‌های استان در این زمینه کم کاری داشتند و باید بهتر از این عمل کند، این برنامه‌ها برای تقویت پیوند بین مردم و نظام اسلامی است.

غضنفری مدیریت زمان و بهره گیری از فرصت‌ها را ضروری دانست و تصریح کرد: باید برای توسعه استان قم از نظر متفکران، صاحب نظران و افراد پیشگام در عرصه تولید استفاده کنیم.

وی ادامه داد: مسیر توسعه استان قم از مسیر رونق بخش تولید می‌گذرد، مسیر رونق تولید هم از مسیر سرمایه گذاری عبور می‌کند، دولت در بحث سرمایه گذاری دارای محدودیت قانونی است و باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی در این عرصه استفاده کنیم، اما تاکنون به اندازه کافی از این ظرفیت‌ها استفاده نشده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم افزود: با وجود این که ساز و کار قانونی واگذاری پروژه‌های نیمه تمام دولتی در استان مشخص شده، اما در این زمینه حرکت جدی صورت نگرفته است و نیاز به عزم جدی برای اجرایی شدن این مساله در قم داریم.

وی خاطرنشان کرد: در چهار ماه پایانی سال باید برای صرفه جویی حداقل پنج درصدی در مصرف گاز در استان به عنوان الگویی برای جامعه تلاش کنیم، باید روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان قم و صدا و سیما در این خصوص اطلاع رسانی مناسب داشته باشند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdciqqay.t1az32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما