سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : 71698
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت ورزش‌هاي نابينايان و كم‌بينايان استان قم:

استارت گلباليست‌هاي قم براي صعود به ليگ برتر

قم نيوز : رئيس هیأت ورزش‌هاي نابينايان و كم‌بينايان استان قم از اعزام گلباليست‌هاي قم به مسابقات ليگ دسته اول گلبال مردان ايران خبر داد.
استارت گلباليست‌هاي قم براي صعود به ليگ برتر
استارت گلباليست‌هاي قم براي صعود به ليگ برتر
به گزارش قم نیوز سیدصادق‌ میره‌ای اظهار کرد: ورزش نابینایان و کم‌بینایان در قم استعدادهای بسیار زیادی به ویژه در رشته گلبال دارد و گلبال قم نه تنها در میادین داخلی بلکه در مسابقات برون‌مرزی در دهه 1380 نماینده موفقی برای ورزش قم و کشورمان بوده است.

وی ادامه داد: گلبال قم در سوابق درخشان خود سابقه کسب مقام قهرمانی کشور و لیگ برتر باشگاه‌های ایران را دارد ولی در چند سال اخیر به دلیل مواجهه با مشکلات مالی و همچنین کمبود امکانات، این رشته ورزشی و گلبالیست‌های توانمند قم در سطح کشور مانند گذشته روی سکو نرفته‌اند.

رئیس هیأت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم در ادامه به اعزام تیم گلبال هیات قم به دوره جدید بازی‌های لیگ دسته اول گلبال ایران اشاره و ابراز کرد: تیم گلبال نابینایان قم با استفاده از ظرفیت استعدادهای بومی و با تمرینات منظم در ماه‌های اخیر با آمادگی کامل به میدان خواهد رفت.

وی یاد آور شد: این تیم با بهره‌مندی از حضور مربی بین‌المللی گلبال قم، روز چهارشنبه چهاردهم آذر ماه به مسابقات لیگ دسته اول گلبال باشگاه‌های کشور اعزام می‌شود، در حالی که فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان میزبانی این رقابت‌ها را به هیأت همدان سپرده و رقابت‌ها در شهر تویسرکان برگزار می‌شود.

میره‌ای خاطرنشان کرد: این مسابقات با حضور پنج تیم از استان‌های مختلف کشور روزهای چهاردهم تا شانزدهم آذر ماه به انجام می‌رسد و بازیکنان تیم گلبال قم بعد از سپری کردن ماه‌ها تمرین و اردوی آماده‌سازی با هدف کسب مجوز صعود به لیگ برتر برابر حریفان خود قرار می‌گیرند.

وی در پایان به ترکیب تیم اعزامی هیأت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان قم به این مسابقات اشاره و اظهار کرد: این تیم با ترکیب محمدکاظم صفری، رضا وهبی‌زاده، عادل مسرور، ابراهیم قاسمی، مرتضی باقری و محمد کبیری برابر حریفان صف‌آرایی می‌کند، ضمن اینکه سرمربی تیم فرهاد آبان‌گاه است و سرپرست تیم محمد محمودی بر عهده دارد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcaain0.49n6o15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما