سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 71713
منبع : خبرگزاری تسنیم

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی جامعه المصطفی در قم برپا می‌شود

قم نيوز : معاون پژوهش جامعة المصطفی(ص) العالمیه گفت: به‌مناسبت هفته پژوهش ۲۱ آذرماه نمایشگاه جامع دستاوردهای پژوهشی در سالن قدس مجتمع امین جامعة المصطفی(ص) برپا می‌شود.
نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی جامعة المصطفی در قم برپا می‌شود
نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی جامعة المصطفی در قم برپا می‌شود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام علیرضا بی‌نیاز اظهار داشت: به‌مناسبت هفته پژوهش 21 آذرماه نمایشگاه جامع دستاوردهای پژوهشی در سالن قدس مجتمع امین جامعة المصطفی(ص) در بلوار امین روبه‌روی سالاریه برپا می‌شود.

وی در خصوص ویژگی‌های این نمایشگاه افزود: 25 مرکز، مجتمع و واحدهای آموزشی و پژوهشی وابسته به جامعة المصطفی(ص) در این نمایشگاه شرکت می‌کنند و 10 نمایندگی از خارج از کشور نیز حضور خواهند داشت.

معاون پژوهش جامعة المصطفی العالمیه بیان کرد: 25 غرفه برای واحدهای داخل ایران و یک غرفه برای فعالیت‌های پژوهشی نمایندگی‌های المصطفی در خارج از کشور در نظر گرفته شده است.

بی‌نیاز عنوان کرد: افزایش شرکت‌کنندگان از 17 واحد به 25 واحد و افزایش غرفه‌ها به 22 غرفه از دیگر ویژگی‌های این نمایشگاه است.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های این نمایشگاه این است که علاوه بر تولیدات و دستاوردهای پژوهشی بخشی نیز برای ارائه محصولات، تولیدات و آثار پژوهشی مربوط به یک سال گذشته به‌صورت جداگانه در نظر گرفته شده است.

معاون پژوهش جامعة المصطفی العالمیه با اشاره به افتتاح تعدادی سامانه در این نمایشگاه عنوان کرد: تعدادی نمایه باارزش مربوط به فعالیت‌های پژوهشی جامعة المصطفی از جمله نمایه نشست‌ها نیز در این نمایشگاه رونمایی می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcipyay.t1azz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما