سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 71721
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم مطرح کرد

پیش بینی افزایش قیمت پرتقال تا پایان سال

قم نيوز : مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: وضعیت تولید سیب در کشور مناسب نیست و صادرات سیب هم از کشور صورت می‌گیرد، ولی در خصوص پرتقال پیش بینی افزایش قیمت را تا پایان سال داریم.
پیش بینی افزایش قیمت پرتقال تا پایان سال
پیش بینی افزایش قیمت پرتقال تا پایان سال
به گزارش قم نیوز مجید آوری فرد بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به قیمت شن و ماسه در استان قم اظهار کرد: قیمت شن و ماسه در استان پایین تر از قیمت شهرهای مجاور است و به همین دلیل شن و ماسه از قم به شهرهای مجاور می‌رود.

وی ادامه داد: تعدادی از واحدهای شن و ماسه در استان قم به علت فروش شن و ماسه با قیمت پایین در بازار در سال‌های اخیر ورشکست شدند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم افزود: باید واحدهای تولید شن و ماسه در هنگام فروش محصول خود فاکتور رسمی با لحاظ مالیات ارزش افزوده بدهند تا امکان نظارت بر قیمت شن و ماسه در بازار قم وجود داشته باشد.

آوری فرد مساله تعیین قیمت شن و ماسه را یک کار کارشناسی دانست و تصریح کرد: به دلیل حمایت از مصرف کننده به این مساله ورود کردیم، نرخ حمل و نقل یک مساله توافقی است، یکی از دلایل بالا رفتن هزینه حمل و نقل شن و ماسه در استان قم توسط رانندگان معطل شدن آن‌ها در واحدهای شن و ماسه استان برای بارگیری است، با کاهش زمان بارگیری نرخ حمل ونقل شن و ماسه در قم کاهش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: وضعیت تولید سیب در کشور مناسب نیست و صادرات سیب هم از کشور صورت می‌گیرد، ولی در خصوص پرتقال پیش بینی افزایش قیمت را تا پایان سال داریم.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم خاطرنشان کرد: امسال بخش خصوصی باید مساله تامین میوه شب عید را انجام بدهد، البته باید در خصوص میزان میوه ذخیره شده برای شب عید و قیمت آن در استان قم نظارت صورت بگیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchzqnq.23nzidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما