چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : 71730
منبع : خبرگزاری فارس
سرمربي تيم بسكتبال خليج‌فارس قم خبر داد

اعزام خليج‌فارس قم به ليگ بسكتبال ايران / جنابان مصمم به صعود هستيم

قم نيوز : سرمربي تيم بسكتبال خليج‌فارس قم گفت: تك تك بازيكنان ما مصمم به كسب مجوز صعود به مسابقات ليگ دسته اول بسكتبال باشگاه‌هاي كشور هستند.
اعزام خليج‌فارس قم به ليگ بسكتبال ايران / جنابان مصمم به صعود هستيم
اعزام خليج‌فارس قم به ليگ بسكتبال ايران / جنابان مصمم به صعود هستيم
به گزارش قم نیوز سیدمحمدحسین جنابان اظهار کرد: باشگاه بسکتبال خلیج‌فارس قم از حدود دو سال گذشته به شکل رسمی فعالیت خود را در زمینه توسعه بسکتبال آغاز کرده و امسال برای دومین دوره متوالی در لیگ بسکتبال مردان ایران به میدان می‌رویم.

وی با اشاره به آغاز پیکارهای فصل 1397 لیگ دسته دوم بسکتبال مردان ایران بیان کرد: امسال تیم‌های خلیج‌فارس و مهتاب قم در این دوره از مسابقات حضور دارند و بازی‌ها طبق برنامه‌ریزی انجام شده توسط فدراسیون از روز چهارشنبه چهاردهم آذر ماه با حضور مدعیان صعود به لیگ دسته اول آغاز می‌شود.

سرمربی تیم بسکتبال خلیج‌فارس قم اضافه کرد: شیوه برگزاری بازی‌ها در مقایسه با سال گذشته تغییر کرده و تیم‌ها به شکل مجتمع به میزبانی یکی از هم‌گروه‌های خود به میدان می‌روند، به همین دلیل برای رویارویی با حریفان خود در دور رفت مرحله مقدماتی راهی مشهد شده‌ایم.

وی ابراز کرد: در واقع از روز چهاردهم آذر ماه بازی‌ها به شکل متمرکز آغاز می‌شود و تیم ما در بازی‌های نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی تا هجدهم آذر ماه در گروه چهارم مقدماتی با نمایندگان خراسان‌رضوی، آذربایجان غربی، گلستان و خراسان‌جنوبی به شکل دوره‌ای به رقابت خواهد پرداخت.

جنابان با بیان اینکه تیم خلیج‌فارس قم در گروه چهارم با تیم‌های فرش مشهد، خانه بسکتبال آذربایجان‌غربی، احسان تولز گنبد و خانه بسکتبال خراسان‌جنوبی هم‌گروه است، تصریح کرد: با اینکه از نظر مالی همچنان با محدودیت‌هایی مواجه هستیم اما تک تک بسکتبالیست‌های خلیج‌فارس مصمم به کسب مجوز صعود به لیگ دسته اول هستند.

وی در پایان اظهار کرد: تیم ما تمرینات بسیار خوبی پشت‌سر گذاشته، نفرات خوبی جذب کرده‌ایم و از هر نظر شرایط خوب است، البته از حریفان چندان شناختی نداریم و باید در جریان برگزاری دیدارهای این مرحله اطلاعات کافی را از آنها کسب کنیم، در مجموع ما نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم و برای رسیدن به هدف خود باید تلاش کنیم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchvqnq.23nzxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما