سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 71951
منبع : خبرگزاری فارس
واليبال باشگاه‌هاي ايران

مردان افق سقوط كردند

قم نيوز : واليباليست‌هاي افق قم با دو باخت متوالي به رده سوم جدول رده‌بندي پيكارهاي ليگ دسته اول واليبال مردان باشگاه‌هاي كشور سقوط كردند.
مردان افق سقوط كردند
مردان افق سقوط كردند
به گزارش قم نیوز در حالی که امسال پیکارهای لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های ایران طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال در چهار گروه مقدماتی جریان دارد، تیم‌ها به شکل دوره‌ای رقابت می‌کنند تا صعود کننده‌ها به مرحله پلی‌آف مشخص شوند.

در این مرحله تیم والیبال افق قم در گروه دوم مقدماتی جای دارد، گروهی که در آن باید به شکل رفت و برگشت با تیم‌های شهدای رامسر، ملوان نداجا، شهرداری کرج و مقاومت تهران رقابت کند تا جزو صعود کننده‌ها به جمع تیم‌های برتر و مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور لقب بگیرد.

تیم والیبال افق قم امسال متشکل از استعدادها و چهره‌های شاخص والیبال قم در کنار چند بازیکن غیر بومی برای نخستین‌بار حضور در لیگ دسته اول والیبال مردان ایران را تجربه می‌کند، تیمی که شروع بسیار خوبی داشت اما در دو هفته پایانی نیم‌فصل مرحله گروهی نتایج خوبی نگرفت.

والیبالیست‌های افق قم در هفته نخست بازی‌ها تیم شهرداری کرج را در سالن شهید محمود رضائیان قم با حساب سه بر صفر شکست دادند و پیروزی سه بر دو آنها در میهمانی هفته دوم این مسابقات مقابل تیم مقاومت تهران حکایت از تیمی آماده برای درخشش در لیگ دسته اول ایران داشت.

اما ایستگاه سوم مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول والیبال با توقف افق همراه بود، هفته‌ای که در آن شاگردان احسان محمدی به میهمانی تیم ملوان نداجا رفتند اما در پایان دیداری که چهار گیم به طول انجامید با حساب سه بر یک شکست خوردند تا نخستین باخت این فصل در کارنامه قمی‌ها به ثبت برسد.

بازی خانگی هفته چهارم برابر تیم شهدای رامسر نیز با نخستین شکست خانگی افق قم همراه بود و این تیم سه بر دو به میهمان خود باخت تا دومین باخت این فصل موجب سقوط آنها به رده سوم جدول رده‌بندی شود و نماینده قم برای بازگشت به جایگاه خود به انتظار دیدارهای دور برگشت باشد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccsoqm.2bqsp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما