پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : 72037
منبع : خبرگزاری فارس

معاون استاندار قم: مدیران از آمارهای ارائه شده دفاع کنند/آمارها راستی آزمایی می‌شود

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم گفت: باید مدیران دستگاه‌های استان قم بتوانند از آمارهایی که در جلسات ارائه می‌کنند، دفاع کنند و این آمارها باید مورد راستی آزمایی قرار بگیرند.
مدیران از آمارهای ارائه شده دفاع کنند/آمارها راستی آزمایی می‌شود
مدیران از آمارهای ارائه شده دفاع کنند/آمارها راستی آزمایی می‌شود
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری با اشاره به رسته‌های اولویت دار برای دریافت تسهیلات طرح اشتغال فراگیر در استان اظهار کرد: برخی از رسته‌های این طرح در استان قم موجب اشتغال نمی‌شود و به همین دلیل از مرکز درخواست کردیم که اختیاری برای تغیر این رسته‌ها به استان‌ها داده شود.

وی ادامه داد: باید مدیران دستگاه‌های استان قم بتوانند از آمارهایی که در جلسات ارائه می‌کنند، دفاع کنند و این آمارها باید مورد راستی آزمایی قرار بگیرند.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم تصریح کرد: برخی از بخش‌های استان ظرفیت اشتغال بیشتری دارند و باید به این بخش‌ها بیش از بخش‌های دیگر توجه شود تا اشتغال بیشتری در استان قم به وجود بیاید.

وی خاطرنشان کرد: امسال در مورد رسته‌های طرح اشتغال فراگیر در استان بازنگری کردیم و این کار را با همکاری دستگاه‌های مختلف استان انجام دادیم.

غضنفری یادآور شد: امسال عنوان این رسته‌ها عام تر از سال گذشته است تا در پرداخت تسهیلات به طرح‌های اولویت دار قم دچار مشکل نشویم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdciyuay.t1arp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما