سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 72186
منبع : خبرگزاری فارس
به مناسبت هفته پژوهش و فناوری

نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری آغاز به کار کرد

قم نيوز : نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان قم با حضور 35 غرفه متشکل از سازمان‌ها و ادارات و مراکز آموزش عالی و شرکت‌های فناور آغاز به کار کرد.
نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری آغاز به کار کرد
نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری آغاز به کار کرد
به گزارش قم نیوز دبیر نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان قم در آیین افتتاحیه این نمایشگاه اظهار کرد: هفته پژوهش و فناوری فرصت بسیار خوبی برای بازیابی یافته‌های پژوهشی و روز ارج نهادن به منزلت والای خدمتگزاران عرصه پژوهش و فناوری است.

سید حسین اخوان علوی با بیان اینکه ستاد استانی گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری به ریاست استاندار هر استانی است گفت: فراخوان نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان قم از 12 آذرماه به سازمان‌ها و نهادهای دولتی، مراکز آموزش عالی، آموزش و پرورش و مراکز فنی و حرفه ای و شرکت‌های فناور ارسال شد.

وی در ادامه با بیان اینکه نمایشگاه در دو حوزه عمده پژوهشی و فناوری برنامه ریزی شده است اظهار کرد: در این نمایشگاه 15 غرفه به مراکز پژوهشی، دانشگاهی و فناوری آموزش عالی، 6 غرفه به دستگاه‌های اجرایی، 4 غرفه به شرکت‌های تحت نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت، 3 غرفه به تسهیل گران توسعه و تجاری سازی فناوری و یک غرفه هم به مهندسی در جنگ اختصاص یافته است.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم، با بیان اینکه نمایشگاه عکس مهندسی در جنگ غرفه ویژه این نمایشگاه است گفت: در این غرفه فیلم مستند و آرشیو تصویری انواع تجهیزات و فناوری‌های به کارگرفته برای مهندسی‌های ماشین آلات جنگی دوران دفاع مقدس به نمایشگاه گذاشته شده است.

دبیر نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان قم با اشاره به اینکه توسعه پژوهش‌های کاربردی از مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه محسوب می شود گفت: آشنایی مردم با جامعه هدف پژوهش و فناوری استان، آشنایی مدیران با آخرین دستاوردهای پژوهشی، شبکه سازی میان واحدهای شرکت کننده در نمایشگاه، جریان سازی اجتماعی و ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری از اهداف برگزاری هفته پژوهش و فناوری محسوب می شود.

نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای‌های پژوهشی، فناوری و فن بازار استان قم با نظارت ستاد هفته پژوهش و فناوری استان و به همت پارک علم و فناوری استان قم از تاریخ 26 تا 28 آذرماه سال 97 با حضور 35غرفه در 5 حوزه فعال پژوهشی و فناوری برپا می شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcd9f05.yt0xj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما