چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : 72253
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم:

312 واحد مسکن مهر در قم نیمه تمام است

قم نيوز : مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: 312 واحد نیمه تمام مسکن مهر در شهر قم تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.
312 واحد مسکن مهر در قم نیمه تمام است
312 واحد مسکن مهر در قم نیمه تمام است
به گزارش قم نیوز حسن صبوری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به وضعیت مسکن مهر استان قم اظهار کرد: تعداد واحدهای مسکن مهر در استان بیش از 43 هزار واحد است که بخشی از آن متعلق به شهر قم و بخشی دیگر متعلق به شهرهای تابعه است، تاکنون بیش از 40 هزار واحد مسکن مهر در شهر قم به متقاضیان تحویل داده شد

وی ادامه داد: 912 واحد مسکن مهر نیمه تمام در استان قم باقی مانده که 600 واحد درگیر مسائل قضایی است و منتظر اعلام نظر دستگاه قضایی هستیم و 312 واحد نیمه تمام مسکن مهر در شهر قم تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد، تاکنون 18 مرحله افتتاح مسکن مهر را در استان با حضور مقام‌های مختلف داشتیم.


196 واحد مسکونی مشتری ندارد

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم افزود: پروژه‌های باقی مانده مسکن مهر در استان برخی از انشعابات را دارند و برخی دیگر از انشعابات را ندارند، 196 واحد در مسکن مهر سلفچگان هم دارای متقاضی نیست.

صبوری با اشاره به خدمات روبنایی در مسکن مهر شهر قم اظهار کرد: سایت مسکن مهر در شهر قم جزو مسکن مهرهای خوب در کشور است، اما هنوز نیاز به احداث مدرسه، مسجد، واحدهای تجاری و پاسگاه نیروی انتظامی در این سایت وجود دارد.

وی ادامه داد: احداث  10 مسجد در سایت مسکن مهر قم آغاز شده است که هفت مورد تکمیل شد و سه مسجد دیگر در دست احداث است، نیاز به 9 مسجد دیگر در سایت مسکن مهر قم داریم، یک پاسگاه نیروی انتظامی هم اخیرا در سایت مسکن مهر قم به بهره برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم افزود: احداث 21 مدرسه در سایت مسکن مهر قم آغاز شده که چهار مدرسه در دست احداث است و نیاز به احداث 20 مدرسه دیگر در مسکن مهر قم وجود دارد.

صبوری با اشاره به مشکلات پروژه مسکن مهر قم اظهار کرد: این پروژه از همان ابتدا مشکلاتی را در زمینه صدور پروانه ساخت واحدها داشت، اکنون هم شاهد وجود مشکلاتی در زمینه پایان کار واحدهای مسکن مهر قم هستیم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcipray.t1arw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما