پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب : 72282
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس دانشگاه آزاد مطرح کرد

تحصیل یک میلیون و 300 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد

قم نيوز : رئیس دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد به لحاظ تعداد دانشجویان حضور جزو بزرگترین مراکز علمی در کشور و منطقه است و اکنون بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر در دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند.
تحصیل یک میلیون و 300 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد
تحصیل یک میلیون و 300 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد
به گزارش قم نیوز محمد مهدی طهرانچی در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به تحول در دانشگاه آزاد اظهار کرد: این تحول در چند بعد در حال صورت گرفتن است و مجموعه اقدامات گسترده ای در دانشگاه انجام شده است و به دنبال کسب رهنمود از مراجع عظام تقلید برای ادامه راه دانشگاه آزاد هستیم.

وی ادامه داد: مدیریت جدید دانشگاه آزاد تحول در مسائل فرهنگی و اسلامی سازی علوم انسانی را پیگیری می‌کند، همچنین تربیت دانشجویانی دارای مهارت جزو اولویت‌های دانشگاه آزاد است.

رئیس دانشگاه آزاد افزود: این دانشگاه به لحاظ تعداد دانشجویان حضور جزو بزرگترین مراکز علمی در کشور و منطقه است و اکنون بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر در دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند.

طهرانچی تربیت دانشجویان تراز انقلاب اسلامی را برنامه دانشگاه آزاد دانست و تصریح کرد: تحول در این دانشگاه می‌تواند به تحول در جامعه منجر شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر دانشگاه آزاد بتواند که به موفقیت در زمینه تربیت دانشجویان برسد، قطعا این مساله در زمینه بهتر شدن وضعیت علمی و فرهنگی در جامعه موثر خواهد بود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcauun0.49nua15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما