جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب : 72337
منبع : خبرگزاری فارس
نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم:

افراد طرفدار مذاکره عروسک خیمه شب بازی دشمنان هستند

قم نيوز : نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: کسانی که امروز سخن از مذاکره می‌گویند عروسک خیمه شب بازی دشمنان هستند. این افراد هرازگاهی سخنانی می‌گویند و اگر مردم با آن سخنان مخالفت نکنند به جهل خود استمرار می‌دهند.
افراد طرفدار مذاکره عروسک خیمه شب بازی دشمنان هستند
افراد طرفدار مذاکره عروسک خیمه شب بازی دشمنان هستند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام جلال رضوی مهر امروز با بیان اینکه مبانی فکری امام خمینی(ره) از روزهای آغازین انقلاب یاد کردن از آمریکا به عنوان شیطان اکبر بود اظهار کرد: خصلت شیطنت در آمریکا نه تنها کمرنگ نشده بلکه پررنگ‌تر و پیچیده‌تر از گذشته است و به مکر و حیله خود ادامه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها همه مسیرهای بازگشت به سلطه کشور ما را آزموده‌اند و یقین دارند ملت بزرگ ایران اسلامی هرگز ذلت و منت تحت سلطه آمریکا قرار گرفتن را تکرار نمی‌کند.

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با بیان اینکه ملت ایران در فتنه 88 سیلی به صورت آمریکایی‌ها نواختند گفت: آنها بار دیگر برای چندمین بار ملت ایران را شناختند. امروز نیز این دشمنان با اجیر کردن افراد مجهول الهویه و معلوم الحال به دنبال این هستند که اغراض سیاسی خود را دیکته کرده و بر زبان چنین افراد به عنوان خواسته مردم ایران مطرح کنند.

وی خاطرنشان کرد: 22 بهمن روزی است که ملت ایران پاسخی کوبنده، حضوری چشمگیر و «نه» به آمریکا برای چهلمین بار خواهد گفت. امروز انقلاب  اسلامی به بالندگی رسیده و این انقلاب اسلامی با پایه‌های استوار و مستحکم خود در برابر غرب، صهیونیسم و دولت‌های مرتجع ایستاده و این توان را دارد که خود را به خودکفایی برساند.

رضوی مهر عنوان کرد: ملت ایران پس از گذراندن این دوره از پیچ تاریخی، در کنار رهبر خود وحدت، انسجام و یکپارچگی خود را حفظ می‌کند و هیچ قدرتی توان مقابله با آن را ندارد.

وی با بیان اینکه کسانی که امروز سخن از مذاکره بر زبان می‌آورند عروسک خیمه شب بازی دشمنان هستند گفت: این افراد هر از گاهی سخنانی می‌گویند و اگر مردم با آن سخنان مخالفت نکنند به جهل خود استمرار می‌دهند.

 

آمریکایی‌ها از روز اول با ماهیت انقلاب مخالف بودند

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها از روز اول با ماهیت انقلاب مخالف بودند و امروز نیز مخالف هستند و بارها اموال جمهوری اسلامی را بلوکه کردند و تا قیامت به ملت ایران بدهکار هستند و مانند دزدان دریایی جیب ملت ایران را غارت کردند.

وی با بیان اینکه با کسی باید سخن گفت که از او بر اساس حقیقت، صداقت و تعهد به میثاق و وفاداری عمل کند عنوان کرد: دولت آمریکا فاقد ارزش‌های انسانی است تا چه رسد به اینکه به اسلامی بودن ایران پایبند باشد و تعهدات اسلامی از سوی ملت ایران اسلامی را رعایت کند.

رضوی مهر خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها هواپیمای مسافربری را مورد هدف قرار دادند. آنها بزرگ پشتیبان بمب‌های خوشه‌ای و سلاح‌های ممنوع هستند که کودکان یمن و بحرین را به خاک و خون می‌کشند و در سوریه فجیع‌ترین برخوردها با زن و مرد از سوی نیروهای آمریکایی صورت گرفت.

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی با کشوری جنگ ندارد و به هیچ کشوری تجاوز نکردیم بلکه در برابر حرکت متجاوزگران دفاع کردیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbzfbz.rhb5fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما