شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب : 72362
منبع : خبرگزاری ايرنا
اخبار ورزشی قم در هفته ای که گذشت،

بدمینتون صدرنشین شد، فوتسال تن به شکست خانگی داد

قم نيوز : درهفته ای که 10 ورزشکار قمی به تیم های ملی جودو و دومیدانی دعوت شدند، تیم فوتسال سوهان محمد سیما در خانه تن به شکست داد، تیم بدمینتون قم در دور رفت لیگ دسته اول قهرمان شد و سوت پایانی هفته چهارم لیگ برتر فوتبال استان به صدا درآمد.
بدمینتون صدرنشین شد، فوتسال تن به شکست خانگی داد
بدمینتون صدرنشین شد، فوتسال تن به شکست خانگی داد
به گزارش قم نیوز در هفته گذشته ورزشکاران استان در میادین ورزشی مختلف به میدان رفته و نتیجه مصاف آنها با حریفان خود ثبت پیروزی ها وشکست هایی برای ورزش قم بود. دعوت 6 جودو کار قمی به اردوی تیم ملی، حضور چهار دوومیدانی کارقمی در اردوی تیم ملی، معرفی تکواندوکاران جوان برتر قم در بخش بانوان، قهرمانی تیم بدمینتون قم در دور رفت لیگ دسته اول، شکست خانگی تیم سوهان محمد سیمای قم در لیگ برتر فوتسال، تساوی تیم امید صبای قم برابر خیبر خرم‌آباد در لیگ دسته اول فوتبال درخانه، توقف تیم فوتبال افشید برابر ارقام تراشه اراک و برگزاری هفته چهارم لیگ برتر فوتبال قم مهمترین سرخط اخبار ورزشی این استان بود.

** دعوت 6 جودو کار قمی به اردوی تیم ملی
اردوی تیم ملی جودو ازششم دی ماه درتهران جهت آمادگی جودوکاران برای اعزام به مسابقات آسیایی 2019 برگزار می‌شود و بر همین اساس 6جودوکار استان قم نیز به این اردوی آماده سازی دعوت شدند. مسابقات قهرمانی آسیا2019 دربخش کاتای زوج در امارات برگزار می‌شود و طبق عملکرد مناسب ورزشکاران استان قم، احتمال ثبت 4مدال به نام جودکاران قمی وجود دارد.محمدرضا صحرایی و محمدحسن سالاری درکاتا گوشین جوتسو، محمدجواد بشارتی و محسن قاسم لو درکاتای ناگه و مهدی عظیمی و فخرالدین رضایی در کاتای کاتامه جودوکاران فراخوانده از استان قم به اردوی تیم ملی کشور هستند. 

** حضور چهار دومیدانی کار قمی در اردوی تیم ملی
امسال برای اولین بار ورزشکاران دوومیدانی قم در رده های سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان مقام اول کشوری را کسب نموده و حضور چهار دوومیدانی کار این استان در اردوی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات آسیایی مسجل شد.ورزش دوومیدانی قم تا به امروز صاحب 59 مدال کشوری بوده و یکی از افتخارات هیات دومیدانی استان ،حضور ورزشکارانی همچون رضا ملک پور در مسابقات بازی‌های آسیایی و مهدی رضایی در المپیک نوجوان آرژانتین 2018 بود.

** تکواندوکاران جوان برتر قم در بخش بانوان معرفی شدند
مسابقات تکواندوی قهرمانی دختران قم در تمامی گروه‌های سنی و رده کمربند قرمز و مشکی در خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده برگزار شد و نفرات برتر آن مورد تجلیل قرار گرفتند.در این مسابقات که شامگاه یکشنبه به پایان رسید در رده سنی نوجوانان فاطمه زهرا جعفری در وزن پنجم به مقام قهرمانی رسید و محدثه معظمی و ملیکا رضاییان دوم و سوم شدند و در وزن هفتم زهرا قرنلی طلایی شد و محدثه دلدار و مهدیه حیدری در رده‌های بعدی ایستادند. در وزن هشتم مسابقات تکواندوی نوجوانان قم نیز پرستو فعلی به مقام نخست رسید و مرضیه تاری دوم شد و در رده سنی جوانان، در وزن اول صالحه یعقوبی قهرمان شد، حوری مالکی نایب قهرمان شد و زهرا امینی به مقام سوم رسید. همچنین در وزن چهارم، رقیه فرضی به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و فاطمه علیاری و سمیه محمدی عناوین بعدی را کسب کردند و در وزن هفتم فاطمه سادات سعیدی نژاد قهرمان شد و زهرا صالح فر به مقام دوم رسید و زینب عشوری سوم شد.

** تیم بدمینتون قم قهرمان دور رفت لیگ دسته اول شد
دور رفت رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون مردان کشور درگروه یک، هفته گذشته درقم به پایان رسید و تیم بدمینتون این استان با 3 پیروزی از 3 بازی در صدر جدول دور رفت قرار گرفت. این مسابقات به مدت 2 روز در سالن بدمینتون مرحوم حامد فرهمند واقع در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار شد و تیم‌های هیئت بدمینتون قم، اس پی دنیا پلاستیک شیراز، ذوب روی صبای زنجان و گاز فارس در این مسابقات حضور داشتند.پس از برگزاری مسابقات دوره‌ای، تیم هیئت بدمینتون قم در صدر قرار گرفت و تیم اس پی دنیا پلاستیک شیراز در رده دوم قرار گرفت تا بدین ترتیب نماینده قم با موفقیت، آماده حضور در دور برگشت مسابقات در شیراز شود.

** تیم سوهان محمد سیمای قم در خانه تن به شکست داد
تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم با وجود اینکه در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتسال نمایشی خوبی در برابر حریف قدرتمند خود به نمایش گذاشت اما در نهایت با نتیجه 6 بر 5 نتیجه را به میهمانش مس سونگون واگذار کرد.تیم سوهان محمد سیما که در مسابقه رفت با نتیجه ناامید کننده 7 بر 2 نتیجه بازی را به نفع مس سونگون واگذار کرده بود، دراین بازی نمایش قابل قبولی رقم زد و درعین شایستگی موفق به پیروزی در این رقابت نشد.
سوهان محمد قم که پیش از این در رده پنجم این لیگ بود، با قبول شکست در این مسابقه و همچنین با نتایج همزمان سایر مسابقه ها به رده هفتم لیگ برتر فوتسال کشور سقوط کرد.

**تساوی خانگی تیم امید صبای قم برابر خیبر خرم‌آباد در لیگ دسته اول فوتبال
تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری خانگی ازلیگ دسته اول برابر خیبر خرم آباد به تساوی رسید. این تیم در شرایطی که نیاز مبرمی به کسب هر 3 امتیاز بازی داشت درنهایت برابر نماینده لرستان به تساوی یک بریک رضایت داد. محرومیت صبا از نقل و انتقالات به دلیل بدهی‌های باشگاه صبا در زمان فعالیت در لیگ برتر فوتبال ایران سبب شده حتی تیم‌های پایه صبا هم در روزگاری که از صبا فقط یک نام باقی مانده، نتوانند بازیکنی جذب کنند.

** تیم فوتبال افشید قم برابر ارقام تراشه اراک متوقف شد
تیم فوتبال افشید قم در دیداری از لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور، برابر ارقام تراشه اراک متوقف شد. در هفته نهم از مرحله نخست گروهی لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور نماینده فوتبال قم با یک تساوی خانگی، شانس صعود به مرحله دوم مسابقات را از دست داد. تیم‌های افشید قم و ارقام تراشه اراک در ورزشگاه شهید حیدریان با هم روبرو شدند که در این بازی افشید در شرایطی که نیاز مبرم به کسب برد داشت در نهایت نتوانست با بیش از یک امتیاز زمین مسابقه را ترک کند.

** تیم‌های آرش، الماس شهر و ابوریحان حریفان خود را شکست دادند
هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان قم به پایان رسید و تیم‌های آرش، الماس شهر و فیزیوتراپی ابوریحان از سد رقیبان خود عبور کردند. در این مسابقات که شامگاه یکشنبه هفته گذشته به پایان رسید در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتسال شهید رئیس کرمی که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده بود برابر تیم فوتسال الماس شهر که تیم بدون امتیاز جدول بود 2 بر یک شکست خورد تا به نوعی، یک شگفتی در مسابقات هفته چهارم شکل بگیرد.تیم‌های پاس و فرآورده‌های گوشتی پرتو که نام جدید تیم فوتسال آرش است پرگل‌ترین بازی هفته چهارم را برگزار کردند که در این بازی تیم پاس 4 بر 2 برابر تیم فرآورده‌های گوشتی پرتو به پیروزی رسید و موقعیت خود را در جدول بهبود بخشید.در یکی از بازی‌های جذاب هفته چهارم نیز، مسابقه نفس گیر و نزدیک تیم‌های یاقوت و فیزیوتراپی ابوریحان با پیروزی 3 بر 2 تیم ابوریحان همراه بود تا نتایج نامناسب تیم یاقوت در جدول لیگ برتر فوتسال استان قم ادامه یابد.تنها تساوی در این هفته در دیدار تیم‌های مقاومت و ذاکر رقم خورد و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند تا نوار پیروزی‌های
متوالی تیم فوتسال ذاکر قطع شود گرچه این تیم با وجود تساوی همچنان صدرنشین جدول لیگ برتر فوتسال قم است.
در این مسابقات 8 تیم حضور دارند که به صورت رفت و برگشت با هم مصاف می‌کنند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcj8tea.uqe8mzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما