شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : 72367
منبع : خبرگزاری مهر
با شکست برابر میزبانان رقم خورد؛

روز تلخ برای نمایندگان فوتبال پایه قم در لیگ‌های کشوری

قم نيوز : شکست سنگین برابر تیم‌های میزبان، روز تلخی را برای نمایندگان فوتبال پایه قم در لیگ‌های کشوری رقم زد تا این تیم‌ها در جدول به شرایط نابسامان خود ادامه دهند.
روز تلخ برای نمایندگان فوتبال پایه قم در لیگ‌های کشوری
روز تلخ برای نمایندگان فوتبال پایه قم در لیگ‌های کشوری
به گزارش قم نیوز تیم‌های قمی حاضر در لیگ‌های پایه فوتبال کشور شرایط خوبی ندارند و افت فنی از یک سو و مشکلات مالی از سوی دیگر سبب شده این تیم‌ها در رده‌های سنی مختص خود، یا فاقد شانس صعود به مراحل بالاتر باشند و یا در سراشیبی سقوط به دسته پایین‌تر قرار گیرند.

در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور، تیم افشید قم که در نیم فصل نخست نتایج خوبی کسب کرده بود و امید زیادی به صعود از دور گروهی داشت به نتایج ضعیف خود در نیم فصل دوم ادامه داد و این بار برابر مقاومت تهران شکست خورد.

افشید برابر مقاومت کار سختی در پیش داشت و نتوانست همانند بازی رفت در قم از این تیم امتیاز بگیرد و در تهران ۳ بر صفر برابر مقاومت شکست خورد در حالی که افشید باز هم در این بازی چند موقعیت گل را از دست داد و اسیر تیزهوشی بازیکنان حریف شد.

با این نتیجه افشید به طور کامل شانس صعود را از دست داده و در بازی‌های باقی مانده برای بقا در لیگ نوجوانان کشور رقابت می‌کند و بدین ترتیب حسرت فوتبال قم برای صعود تیمی قمی از مرحله گروهی این مسابقات باز هم تمدید شده است.

در لیگ برتر جوانان کشور نیز نماینده قم روز جمعه شرایط سختی را سپری کرد و اکنون شمارش معکوس برای پایان حضور این تیم در لیگ برتر جوانان آغاز شده است و کار صبا برای باقی ماندن در جدول لیگ برتر دشوارتر از قبل است.

شرایط بحرانی جوانان صبا با شکست سنگین ۶ بر یک برابر مس کرمان تداوم پیدا کرد البته آن‌ها پیش از این با یک برد امیدبخش، در انتظار نتایج بهتری بودند اما شکست ۶ گله و باور نکردنی در کرمان نشان داد صبا برای باقی ماندن در لیگ برتر جوانان نیاز به ثبات و تحول واقعی دارد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcefx8f.jh8wpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما