شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : 72372
منبع : خبرگزاری فارس
جانشین فرماندهی انتظامی قم:

383 کیلوگرم تریاک در قم کشف شد

قم نيوز : جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف بیش از 383 کیلوگرم تریاک در استان خبر داد.
383 کیلوگرم تریاک در قم کشف شد
383 کیلوگرم تریاک در قم کشف شد
به گزارش قم نیوز صیاد درویشی اظهار کرد: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد شخصی به هویت معلوم در امر تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک به صورت گسترده فعالیت دارد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم افزود: در تحقیقات ماموران مشخص شد نامبرده قصد داشته مقادیر قابل توجهی موادمخدر از نوع تریاک را به همراه برادرش از یکی از استان‌های مرکزی تحویل گرفته و با استفاده از سه دستگاه خودروی سواری به منزل خود واقع در محل معلوم، منتقل کنند.

وی افزود: موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت و با هماهنگی  مقام قضایی، کنترل خودروهای عبوری از محورهای مواصلاتی استان و منزل متهمان آغاز شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اعلام کرد: با هوشیاری ماموران سه دستگاه خودروی پژو پارس،زانتیا و پراید در این ارتباط شناسایی و توقیف شد.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی زانتیا، 328 کیلو و 250 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در قالب 33 بسته 10 کیلوگرمی کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان بیان داشت: در بازرسی از منزل متهمان نیز 54 کیلو و 900 گرم تریاک در قالب 3 بسته 10 کیلوگرمی و آلات و ادوات استعمال مواد مخدر به همراه 9 قبضه چاقو کشف شد.

درویشی تصریح کرد: در نهایت سه نفر متهم به انضمام پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی استان معرفی و پس از صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcauen0.49nu015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما