يکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 72405
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست استانداری قم مطرح کرد

لزوم بهره مندی عادلانه روستاییان قمی از امکانات ورزشی

قم نيوز : سرپرست استانداری قم گفت: باید عدالت بین امکانات ورزشی موجود در روستاها و شهر قم برقرار باشد تا مردم روستایی استان هم از این امکانات بهره مند شوند.
لزوم بهره مندی عادلانه روستاییان قمی از امکانات ورزشی
لزوم بهره مندی عادلانه روستاییان قمی از امکانات ورزشی
به گزارش قم نيوز سید محمد رضا هاشمی عصر امروز در جلسه شورای ورزش همگانی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به اجرای طرح سنجش ناهنجاری‌های جسمانی زنان و دختران روستایی استان قم اظهار کرد: این طرح باید با استفاده از ظرفیت موجود در استان و در زمان یک ماه به صورت کامل اجرا شود.

وی ادامه داد: ورزش همگانی اثراتی همچون نشاط اجتماعی و سلامتی دارد، این نوع از ورزش اعتبار چندانی نمی‌خواهد و نیاز به امکاناتی همچون سالن ندارد و همه اقشار می‌توانند در ورزش همگانی شرکت کنند، پیاده روی و دوچرخه سواری جزو ورزش همگانی است.

سرپرست استانداری قم افزود: کاراته کاران استان رتبه‌های بین المللی کسب کردند، باید امکانات استان برای برگزاری شایسته تورنمنت بین المللی کاراته بانوان در قم بسیج شود.

هاشمی شهر قم را یک شهر زیارتی دانست و تصریح کرد: اما این شهر صادرکننده عمده فرش کشور است و 40 درصد از فرش‌های عرضه شده در نمایشگاه بین المللی فرش در تهران تولید قم است، صنایع دستی قم کم نظیر است و این صنایع در قم اشتغال به وجود آوردند.

وی ادامه داد: هر کسی می‌تواند در هر زمانی و در هر مکانی ورزش همگانی را انجام بدهد و این نوع از ورزش به فضا و مکان خاصی ندارد، بهترین ورزش عمومی ورزش همگانی است که با سلامت مردم ارتباط دارد، رهبر معظم انقلاب ورزش همگانی را برای اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان واجب می‌دانند.

سرپرست استانداری قم افزود: جلسه آینده شورای ورزش همگانی با انجام ورزش همگانی توسط شرکت کنندگان در جلسه و در مکان اداره ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

هاشمی با اشاره به لزوم توجه به ورزش روستایی در استان قم خاطرنشان کرد کرد: باید عدالت بین امکانات ورزشی موجود در روستاها و شهر قم برقرار باشد تا مردم روستایی استان هم از این امکانات بهره مند شوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchmknq.23nivdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما