دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 72494
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور مطرح کرد

استفاده از تمام ظرفیت‌ استان‌ها برای بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

قم نيوز : رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور گفت: استانداران باید از تمام ظرفیت‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ورزشی در استان‌ها برای بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استفاده کنند.
استفاده از تمام ظرفیت‌ استان‌ها برای بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
استفاده از تمام ظرفیت‌ استان‌ها برای بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
به گزارش قم نیوز سید رمضان شجاعی کیاسری ظهر امروز در جلسه روسای کارگروه‌های تخصصی ستاد مرکزی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با اشاره به فضاسازی شهری در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: فضاسازی شهری در این ایام توسط شهرداری‌ها در شهرهای مختلف صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: استانداران باید از تمام ظرفیت‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ورزشی در استان‌ها برای بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استفاده کنند، همچنین با توجه به اینکه استاندار رئیس شورای ورزش همگانی است، می‌تواند از ظرفیت ورزش همگانی برای نشاط اجتماعی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استفاده کند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور افزود: جلسه ای را در آینده ای نزدیک با حضور استانداران از سراسر کشور با وزیر کشور خواهیم داشت و در آن جلسه باز هم تاکید بر برگزاری شایسته مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد.

 
افزایش چشمگیر حافظان قرآن در ایران

مهدی قره شیخلو رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در ادامه این جلسه با اشاره به افزایش حافظان قرآنی در ایران اظهار کرد: تعداد حافظان قرآن در پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بسیار کم بود اما اکنون تعداد حافظان تخصصی قرآن در کشور به هزاران نفر می‌رسد.

رئیس کارگروه قرآنی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: تحولات گسترده ای را در زمینه حفظ قرآن در طول چهل سال اخیر در ایران شاهد بودیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfjjde.w6d01agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما