سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 72522
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله سبحانی: توبه و استغفار مهم‌ترین عامل پاکی و سعادتمندی انسان است

قم نيوز : آیت‌الله سبحانی با اشاره به آثار و برکات توبه برای انسان گفت:یکی از آثار توبه به درگاه الهی پاکی است، جامعه اسلامی با مشکلات و گرفتاری‌های زیادی روبه‌رو‌ست که اگر مردم توبه و استغفار کنند مشکلات آنها هم از بین می‌رود.
آیت‌الله سبحانی: توبه و استغفار مهم‌ترین عامل پاکی و سعادتمندی انسان است
آیت‌الله سبحانی: توبه و استغفار مهم‌ترین عامل پاکی و سعادتمندی انسان است
به گزارش قم نیوز آیت الله سبحانی در دیدار جمعی از طلاب شیعه و اهل سنت زاهدان که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: امروز ملت‌های اسلامی گرفتار مشکلات هستند که برای رفع آن باید نیت‌ها را پاک کنند.

وی افزود: اجتماع پاک، نعمت و برکات الهی را به دنبال دارد و اگرملتی به دنبال پاکی باشد درهای رحمت الهی برای آن‌ها باز می‌شود.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به آیه ای از قرآن کریم تصریح کرد: اگر انسان دچار لغزش و اشتباه شد باید به درگاه الهی توبه کند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد: اگر انسان معتقد به وحی و آیات نباشد و مادی فکر کند، منظور از توبه و استغفار و غفران الهی را درک نمی کند.

آیت الله سبحانی با اشاره به آثار و برکات توبه برای انسان گفت: یکی از آثار توبه به درگاه الهی پاکی است، جامعه اسلامی با مشکلات و گرفتاری های زیادی روبه‌رو است که اگر مردم توبه و استغفار کنند مشکلات آنها هم از بین می رود.

وی خاطرنشان کرد: با پاکی درهای رحمت الهی هم باز می شود و این موضوع قطعی و حتمی است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchimnq.23niidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما