سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 72529
منبع : خبرگزاری فارس
آیت الله مکارم شیرازی:

آیت الله هاشمی شاهرودی در تداوم انقلاب سهم مهمی داشت

قم نيوز : آیت الله مکارم شیرازی با صدور پیامی ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت و اعلام کرد: او در انقلاب اسلامی و تداوم آن سهم بسیاری داشت به گونه‌ای که الان جای او را خالی می‌بینیم.
آیت الله هاشمی شاهرودی در تداوم انقلاب سهم مهمی داشت
آیت الله هاشمی شاهرودی در تداوم انقلاب سهم مهمی داشت
به گزارش قم نیوز در پیام تسلیت این مرجع تقلید آمده است: فقدان عالم برجسته و فقیه والامقام حضرت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی (رحمه الله علیه) موجب نهایت تأسف گردید.

در این پیام تصریح شده است: این عالم بزرگوار و ربانی، رکنی از ارکان نظام جمهوری اسلامی و یکی از علمای برجسته حوزة علمیه قم بود و از محضر بزرگانی در نجف و قم بهرة فراوان گرفته بود و در تدریس پربار خود شاگردان باارزشی را پرورش داد.

در این پیام آمده است: او در انقلاب اسلامی و تداوم آن سهم بسیاری داشت به گونه‌ای که الان جای او را خالی می‌بینیم. در میان حوزویان از احترام خاصی برخوردار بود و آثار فراوانی در زمینه‌ی مسائل علمی از خود به یادگار گذاشت.

در این پیام اضافه شده است: اینجانب این ضایعه‌ بزرگ را به محضر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و همه‌ی حوزه‌های علمیه صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و علوّ درجات این عالم بزرگ را از خداوند خواهانم و برای بیت گرامی آن فقید سعید صبر و اجر فراوان از خداوند مسئلت دارم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdceon8f.jh8wwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما