سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 72533
منبع : خبرگزاری مهر
دبیر هیئت تیراندازی قم خبر داد؛

پیروزی تیم تیراندازی قم برابر دانشگاه ناجا در لیگ برتر

قم نيوز : دبیر هیئت تیراندازی استان قم از پیروزی تیم تیراندازی قم برابر دانشگاه ناجا در لیگ برتر تیراندازی مردان کشور خبر داد.
پیروزی تیم تیراندازی قم برابر دانشگاه ناجا در لیگ برتر
پیروزی تیم تیراندازی قم برابر دانشگاه ناجا در لیگ برتر
به گزارش قم نیوز محمد جواد متقیان نژاد اظهار داشت: رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی کشور در حالی در حال برگزاری است که استان قم امسال برای نخستین بار به صورت توام در هر دو بخش مردان و زنان در این رقابت‌ها تیمداری می‌کند.

وی افزود: در بخش مردان تیم هیئت تیراندازی استان قم مسابقات هفته سوم خود را برگزار کرد و در هفته‌ای که میزبانی مسابقات را بر عهده داشت ۴ بازی برگزار کرد که حاصل آن پیروزی بر تیم دانشگاه علوم انتظامی ناجا بود.

دبیر هیئت تیراندازی قم گفت: تیم تیراندازی استان قم در دیدار برابر تیم‌های نزاجا، مقاومت و ساچمه بیژن نتیجه را واگذار کرد در حالی که ترکیب قم در تفنگ را علی اصغر کلهر، امیر اسدی، مهیار سهرابی و سهیل ملاحسینی و در تپانچه هادی یاسبلاغی، عباس دربندی، علی دریا تبار، محمد مهدی حیدری تشکیل می‌دادند.

متقیان نژاد بیان داشت: در بخش زنان نیز، تیم هیئت تیراندازی استان قم در لیگ برتر بانوان حضور دارد و مسابقات این تیم به میانه نیم فصل خود رسیده و تیم قم در میانه جدول رده بندی قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: چالش بزرگ برای رشته تیراندازی گران شدن هزینه خرید سلاح و نیز ساچمه برای تمرین است و به همین دلیل تیراندازان در سراسر کشور برای انجام تمرین و ارتقای سطح فنی خود با مشکلات تازه‌ای مواجه شده‌اند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjtiea.uqe8tzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما